حمایت بن افلک از رابرت پتینسون برای بازی در نقش بتمن

25 February 2020 - 18:00

بن افلک (Ben Affleck)، بتمن سابق، از بازیگر فعلی این نقش، رابرت پتینسون (Robert Pattinson) که نقش شوالیه تاریکی را در فیلم The Batman سال آینده بازی می‌کند، حمایت کرده است. افلک با بازی در فیلم بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت سال ۲۰۱۶ پنجمین بازیگر نقش بتمن شد و در سه فیلم این نقش را ایفا کرد. قبلا اعلام شد افلک فیلم بتمن را نوشته، کارگردانی و بازی می‌کند اما وی از این پروژه کناره‌گیری کرد و مت ریوز (Matt Reeves) جایگزین او شد تا این فیلم را با حضور پتینسون بنویسد و بسازد. تولید فیلم بتمن در حال انجام است و اخیرا ریوز اولین تصویر از لباس پتینسون را منتشر کرد و هیجان برای دیدن این فیلم که سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود با ادامه یافتن روند تولیدش ادامه دارد.‌ در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بیشترین هیجان مربوط به این فیلم، به بازیگران گسترده آن است. جدا از پتینسون، زویی کراویتز (Zoë Kravitz)، کالین فارل (Colin Farrell)، جفری رایت (Jeffrey Wright)، پل دانو (Paul Dano)، اندی سرکیس (Andy Serkis)، پیتر سارشگارد (Peter Sarsgaard) و جان ترتورو (John Turturro) در این فیلم حضور دارند.

افلک در مصاحبه با جیک همیلتون درباره فیلم جدیدش The Way Back، کمی درباره فیلم‌نامه قبلی بتمن صحبت کرد. او سریعا حمایتش از پتینسون را اعلام داشت و گفت:

بنظرم رابرت بازیگر فوق‌العاده‌ای است. او به بهترین شکل ظاهر خواهد شد.

افلک درباره دلیل ترک پروژه را نیز اینگونه بیان کرد:

کمی احساسم به این پروژه را از دست دادم. فیلم باید توسط کسی ساخته می‌شد که نمی‌توانست منتظر بماند و سریع انجامش می‌دادم. من در آن زمان اینطوری نبودم و برای همین ترجیح دادم کناره گیری کنم.

قبلا گفته شده بود بعلت تفاوت‌های سلیقه‌ای او از پروژه کنار رفته و افلک به دلیل مسائل شخصی اشاره کرده بود.

فیلم‌نامه بتمن را به یکی نشان دادم و اون گفت که خیلی خوبه اما فکر کنم اگر بخوای این فیلم را بسازی باید از جونت مایه بگذاری و دوباره درگیر چیزی خواهد شد که به تازگی از آن رهایی یافتی.

بنظر می‌رسد فرایند ساخت لیگ عدالت در سال ۲۰۱۷ باعث از بین رفتن علاقه او برای بازی در نقش بتمن شده که بخاطر تاریخچه تولید آن فیلم، جای تعجب هم ندارد. افلک در آن زمان بخاطر استرس ناشی از کار، درگیر سوء مصرف نوشیدنی‌های الکلی شده بود.

صحبت‌های اخیر افلک و حمایتش از پتینسون، نشان می‌دهد او با این قضیه به خوبی کنار آمده است. البته نمی‌توان در اینباره مطمئن بود اما خوب است که از پروژه ای که احساسی بدان نداشته کنار رفته است. شاید بتمن افلک به اندازه بتمن مایکل کیتن (Michael Keaton) یا کریستین بیل (Christian Bale) دوست داشتنی نباشد اما شخصیت شناخته شده محکمی بود و دیدن بتمن او می‌توانست جالب باشد.

منبع: اسکرین رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.