اوکتویا اسپنسر به فصل دوم Truth Be Told پیوست

9 March 2020 - 18:00

کمپانی اپل سریال درام Truth Be Told با بازی و تهیه کنندگی اوکتویا اسپنسر (Octavia Spencer) را برای فصل دوم تمدید کرده است. نیکل ترامبل اسپلمن (Nichelle Tramble Spellman) این سریال را ساخته و توسط Hello Sunshine, Chernin Entertainment و Endeavor Content تولید می‌کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال Truth Be Told قرار بود مینی سریال باشد اما چند فصلی شد. این سریال آنتولوژی همانند درام The Sinner و کمدی Trial & Error است که قهرمانان اصلی دارند و هر فصل به داستان جدیدی با شخصیت‌های جدید روی می‌آورند.

اسپنسر نقش پاپی پارنل را در فصل دوم ایفا می‌کند که پرونده جدیدی کشف می‌کند. فصل اول پارنل را سر پرونده قتل نشان داد که حس ملی در او برانگیخت و با مردی رو در رو شد که اشتباها پشت میله‌های زندان انداخته بود.

ترامبل اسپلمن اظهار داشت:

کار کردن با اوکتویا اسپنسر رویایی است که به واقعیت تبدیل شد. خوشحالم شخصیت پاپی پارنل را با او و شریکانمان در Hello Sunshine و Chernin Entertainment ادامه می‌دهیم. اپل از ما و سریال همیشه حمایت کرده است. از بازگشت این داستان جنایی واقعی و شخصیت‌هایش بسیار خوشحالم.

واکنش‌ها و نظر منتقدین نسبت به سریال Truth Be Told مثبت بوده و این سریال اخیرا نامزد دریافت جایزه NAACP Image Award شده است.

مت چرنیس (Matt Cherniss)، مدیر بخش ساخت کمپانی اپل نیز گفته:

بازی اوکتویا و داستان نیچل به مذاق مخاطبین خوش می‌آید. به این سریال قدرتمند و تیم تولیدش افتخار می‌کنیم و منتظر فصل دوم هستیم.

اسپنسر، ترامبل اسپلمن، ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و لورن نوستادر (Lauren Neustadter)، پیتر چرنین، و جنو تاپینگ (Jenno Topping) و میکل نورگارد (Mikkel Norgaard) تهیه کنندگان این سریال هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.