سریال Shrill برای فصل سوم تمدید شد

1 April 2020 - 11:30

به گزارش سایت خبری Deadline، شبکه Hulu سریال کمدی و موفق Shrill «شریل» را برای فصل سوم و هشت قسمت دیگر، همانند فصل دوم، تمدید کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال با بازی و تهیه‌کنندگی ایدی برایانت (Aidy Bryant) و شورانرهای سریال یعنی الکساندرا راشفیلد (Alexandra Rushfield) و لیندی وست (Lindy West) و بر اساس کتابی نوشته‌ی وست با نام شریل: یادداشت‌هایی از یک زن با صدای بلند (Shrill: Notes from a Loud Woman) ساخته می‌شود.

فصل اول این سریال داستان شخصیتی به نام آنی را دنبال می‌کرد. یک زن جوان و چاق که می‌خواهد زندگی خود را بدون توجه به بدنش تغییر دهد. آنی در حالی که مشغول دوست پسرهای بد، یک پدر و مادر بیمار و یک رئیس کمال گرا بود، سعی کرد کار خود را شروع کند. بعد از روبرو شدن با مادرش، رئیسش و البته مزاحم اینترنتیش، آنی فصل ۲ را شروع کرد که با رایان در کنار او بسیار خوب بود. یعنی تا زمانی که متوجه شد عجولانه کار خود را رها کرده و به یک رابطه با کسی می‌پردازد که به شغل خود اهمیتی نمی‌دهد و این بهترین ایده نبوده است. در حالی که آنی فهمیده بود آنچه را که همیشه تصور می‌کرده بدست نیاورده، متوجه شد که او دیگر کسی نیست که قبلاً بوده و این تازه شروع ماجرا است.

در فصل دوم این سریال لولی ادفوپ (Lolly Adefope)، لوکا جونز (Luka Jones)، جان کمرون میچل (John Cameron Mitchell)، ایان اونز (Ian Owens) و پتی هریسون (Patti Harrison) به ایفای نقش پرداختند.

لورن مایکلز (Lorne Michaels)، الیزابت بنکس (Elizabeth Banks)، برایانت، راشفیلد، وست، مکس هندلمن (Max Handelman) و اندرو سینگر (Andrew Singer) تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

کمپانی‌های Broadway Video و Brownstone در همکاری با Warner Bros سازندگان سریال هستند. کمپانی Warner Bros هم وظیفه توزیع جهانی را برعهده دارد.

مبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.