تیزر و تاریخ پخش جدید سریال Snowpiercer منتشر شدند

4 April 2020 - 18:30

خیلی طول کشید تا فیلم مهیج پست آخرالزمانی Snowpiercer پخش شود و حالا این فیلم زودتر از آنچه برنامه ریزی شده بود، آماده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبکه TNT قرار است سریال Snowpiercer با بازی جنیفر کانلی (Jennifer Connelly) و داوید دیگز (Daveed Diggs) را ۱۷ مه (۲۹ اردیبهشت) پخش کند. قبلا قرار بود ۳۱ مه پخش گردد.

این سریال جایگزین برنامه دیگری نشده و تنها بدلیل اشتیاق زیاد مخاطبین و قرنطینه شدن آمریکایی‌ها زودتر پخش خواهد شد.

این سریال هفت سال بعد از یخ زدن زمین را نشان می‌دهد. آن به بقایای انسانیت می‌پردازد که در ۱۰۰۱ دستگاه قرار دارند که دور دنیا می‌چرخند. رفاه طبقاتی، نابرابری اجتماعی، و سیاست‌های بقا در این اقتباس تلویزیونی نقش دارند. الیسون رایت (Alison Wright)، میکی سامنر (Mickey Summer)، سوزان پارک (Susan Park)، ایدو گلدبرگ، کیتی مک‌گونس (Katie McGuinness)، لنا هال (Lena Hall)، آنالیس باسو (Annalise Basso)، سم اوتو، رابرتو اوربینا (Roberto Urbino)، شیلا واند (Sheila Vand) و جیلین فلچر (Jaylin Fletcher) دیگر بازیگران سریال هستند.

برت ویتز (Brett Weitz) مدیر شبکه TNT اظهار داشته:

سریال Snowpiercer یکی از سریال‌های اصلی مورد انتظار ۲۰۲۰ است و در این شرایط، ببینندگان مشتاق دیدن سریال‌های مهیج و هیجانی هستند. بسیار مهم است که نیازهای مخاطبین را مد نظر قرار دهیم و برای همین پخش این سریال را بخاطر مخاطبینمان زودتر آغاز خواهیم کرد.

این سریال سابقه طولانی دارد، TNT سال ۲۰۱۶ دستور ساخت پایلوت آن را داد و دو سال قبل تصمیم به ساختش گرفت. پنج روز بعد، جاش فریدمن (Josh Friedman)، شورانر و نویسنده کار از آن جدا شد و گرام منسون (Graeme Manson) جایگزین او شد.

چهار ماه بعد اسکات دریکسون (Scott Derrickson) برای فیلم‌برداری مجدد سریال بازنگشت و اعلام کرد با منسون اختلاف نظر دارد. سپس سریال برای فصل دوم در ماه مه ۲۰۱۹ تمدید شد و از TNT راهی TBS شد. اما ۵ ماه بعد باز به شبکه اصلی خودش بازگشت.

دیگز و منسون زمستان پارسال خبر از وقفه ایجاد شده در سریال دادند:

ساخت کار خوب زمان بر است.

این کار خوبی از آب در می‌آید و من خودم به شخصه طرفدار فیلم بونگ و رمان‌های گرافیکی هستم. زمان زیادی برد تا این سریال درست ساخته شود.

سریال Snowpiercer را Tomorrow Studios و CJ Entertainment تولید کردند. مارتی ادلستین (Marty Adelstein) و بکی کلمنتس (Becky Clements) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند و منسون که قسمت اول را مجدد نوشته، شورانر کار است.

این شبکه تیزر سریال را نیز منتشر کرده که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.