اطلاعاتی درباره فیلم Macbeth با بازی دنزل واشینگتن منتشر شد

14 April 2020 - 23:00

اگرچه تولید فیلم Macbeth «مکبث» ساخته جوئل کوئن (Joel Coen) به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده، اما همچنان اطلاعاتی درباره آن منتشر می‌شود. در این فیلم براساس تراژدی ویلیام شکسپیر، بازیگرانی مثل دنزل واشینگتن (Denzel Washington) و فرانسیس مک‌دورمند (Frances McDormand) حضور دارند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

حالا کوئن و مک‌دورمند اطلاعاتی از این فیلم منتشر کرده‌اند که لحن فیلم را مشخص کرده و تاثیر افزایش سن شخصیت‌های اصلی بر داستان را آشکار می‌کند. مک‌دورمند در این باره گفته:

در اقتباس جوئل، شخصیت‌های اصلی مسن هستن. هم دنزل و هم من از چیزی که در بقیه اقتباس‌ها از روی مکبث دیده بودیم مسن‌تر هستیم. ما دیگه از سن بچه‌دار شدن عبور کردیم. پس این فشار زیادی روی تصمیم ما برای رسیدن به تاج و تخت داره. به نظرم مهم‌ترین تفاوتش با بقیه آثار، اینه که این آخرین فرصت خانواده مکبث برای رسیدن به شکوهه. این تاثیر زیادی روی شخصیت‌ها و داستان داره، که به نظرم نشان دهنده نبوغ جوئله. در داستان اون تعلیق خاصی وجود داره. زمان شخصیت‌ها برای رسیدن به تاج و تخت داره تموم میشه، که همین باعث جلو بردن داستان میشه.

کوئن هم گفته این فیلم خیلی با بقیه آثارش تفاوت ندارد. داستان که درباره یک پادشاه و ملکه است که با کشتن افراد دیگر به تاج و تخت می‌رسند و در نتیجه دچار پارانویا می‌شوند، به گفته خود کوئن یک داستان مهیج کلاسیک است:

بله این فیلم میتونه یک داستان مهیج باشه. من هر وقت نمایش رو تماشا می‌کردم به این نکته فکر می‌کردم. وقتی تصمیم گرفتم از روی نمایش اقتباس کنم، باز هم به این نکته رسیدم. خیلی جالبه که شکسپیر خطوط داستانی مهیج رو قبل از اینکه به وجود بیان توی داستان خودش قرار داده. یعنی داستانی درباره یک زن و شوهر که مرتکب قتل میشن. به نظرم خیلی جالب بود که بعضی جنبه‌های آثار مهیج هم وارد داستان بشن.

در این فیلم همچنین برندن گلیسون (Brendan Gleeson)، کوری هاکینز (Corey Hawkins)، موزس اینگرام (Moses Ingram) و هری ملینگ (Harry Melling) حضور دارند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.