انتشار تصویری از آخرین حضور بازیگران در پشت‌صحنه سریال Supernatural

21 July 2020 - 13:00

جنسن اکلس (Jensen Ackles) بازیگر سریال Supernatural «سوپرنچرال» تصویری از خودش و همبازیانش در آخرین روز تولید این سریال قبل از تعطیلی به دلیل بحران کرونا منتشر کرده است. شبکه CW اعلام کرده فیلمبرداری فصل پایانی این سریال در پاییز امسال به پایان خواهد رسید. پخش هفت اپیزود از فصل پانزدهم این سریال که ابتدا قرار بود در فصل بهار پخش شوند باقی مانده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

در این سریال فانتزی ساخته اریک کریپکه (Eric Kripke)، جرد پادالکی (Jared Padalecki) و جنسن اکلس نقش برادران سم و دین وینچستر را بازی می‌کنند. دو برادری که در کسب‌وکار خانوادگی نجات مردم و شکار هیولاها با یکدیگر همکاری می‌کنند. وینچسترها موجودات شیطانی و ماورایی را شکار کرده و با نیروهایی از بهشت و جهنم مبارزه می‌کنند. پخش این سریال از سال ۲۰۰۵ آغاز شد و با بیش از ۱۵ فصل و ۳۰۰ قسمت، حالا به پایان کار خودش رسیده است.

اکلس در تبریک تولد برادر تلویزیونی خودش یعنی جرد پادالکی، آخرین تصویر از پشت‌صحنه را قبل از تعطیل شدن فیلمبرداری به اشتراک گذاشت. در این تصویر، اکلس و پادالکی را در کنار الکساندر کالورت (Alexander Calvert) در نقش جک و میشا کالینز (Misha Collins) در نقش کستیل می‌بینیم. این چهار نفر در کنار بیبی، شورلت ایمپالا مدل ۱۹۶۷ که طرفداران خاطرات زیادی با آن دارند ایستاده‌اند. اکلس در کپشن این تصویر نوشته است:

متاسفانه، این آخرین عکسیه که از خودمون در پشت‌صحنه دارم. چهره ما تمام تردید، احساسات و ترس از اینکه چطور همه‌چیز تموم میشه رو نشون میده. و اینکه جرد پادالکی چطور میتونه بدون ما از پس برگزاری یک جشن تولد بربیاد. ما به زودی با این ماشین خوشگل برمی‌گردیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.