فصل پنجم سریال The Crown تا سال ۲۰۲۲ پخش نخواهد شد

22 July 2020 - 21:00

ایملدا استانتون (Imelda Staunton) قرار نیست تا سال ۲۰۲۲ در نقش ملکه الیزابت دوم ظاهر شود، چون تولید سریال The Crown «تاج» به دلیل تغییر بازیگر اصلی در دو فصل پایانی، یک وقفه یکساله خواهد داشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

تیم سازنده تا ماه ژوئن سال آینده فیلمبرداری فصل پنجم را آغاز نخواهند کرد، یعنی نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ هیچ اپیزودی از این سریال محبوب را پخش نخواهد کرد. اگر قرار بود فصل پنجم در سال ۲۰۲۱ پخش شود، تولید آن باید از هم‌اکنون آغاز می‌شد، که با توجه به مقیاس گسترده دو فصل پایانی کار خیلی دشواری است. بین فصل دوم و سوم سریال The Crown هم یک وقفه دوساله ایجاد شد، زمانی که کلر فوی (Claire Foy) بازی در نقش اصلی را به الیویا کلمن (Olivia Colman) واگذار کرد.

حالا که قرار است فیلمبرداری فصل پنجم از سال ۲۰۲۱ آغاز شود، تولید فصل ششم از سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. نتفلیکس به تازگی اعلام کرده بود فصل پنجم فصل پایانی این سریال تاریخی است، اما پیتر مورگان (Peter Morgan) سازنده این سریال، اوایل این ماه از فصل ششم سریال به عنوان فصل پایانی آن یاد کرد.

استانتون در دو فصل پایانی، نقش ملکه الیزابت را بازی خواهد کرد، و حضور لزلی منویل (Lesley Manville) در نقش پرنسس مارگارت تایید شده است. بازیگران جدید دو فصل پایانی به زودی انتخاب می‌شوند.

فصل چهارم در سال جاری پخش خواهد شد و وقایع تاریخی را تا سال ۱۹۹۰ روایت می‌کند، زمانی که مارگارت تاچر از سمت نخست‌وزیری بریتانیا استعفا داد. جیلین اندرسون (Gillian Anderson) بازیگر سریال The X-Files «پرونده‌های مجهول» نقش تاچر را بازی می‌کند، در حالی که پرنسس دایانا (با بازی اما کورین‌ (Emma Corrin)) نقش مهمی در داستان فصل جدید دارد، و در سال ‍۱۹۸۱ با شاهزاده چارلز (با بازی جاش اوکانر (Josh O’Connor) ازدواج می‌کند.

منبع:‌ Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.