کامیک‌کان مجازی: تیزر فصل ششم Fear the Walking Dead منتشر شد

25 July 2020 - 19:01

شبکه AMC تیزر فصل ششم سریال Fear the Walking Dead «از مردگان متحرک بترسید» را منتشر کرد. پخش فصل جدید این سریال از ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فصل ششم سریال Fear the Walking Dead درباره اتفاقاتی است که برای خانواده‌ای افتاده که زمانی متحد شده‌ بودند تا به افراد بیچاره کمک کنند. پس از اینکه این گروه توسط ویرجینیا (کولبی مینیفای (Colby Minifie)) و افرادش از هم پاشید، حالا اعضای آن در سراسر مناطق دور از دسترس پراکنده شده‌‌اند. آخرین پیام مورگان (لنی جیمز (Lennie James)) در اواخر فصل پنجم این بود که فقط زنده بمانند و این فصل خواهیم دید این پیام برای هر کدام از آن‌ها چه معنایی دارد. برخی از ثبات و فرصتی که درون جوامع ویرجینیا پیدا می‌کنند خوششان می‌آید، برخی در تاریکی غرق خواهند شد، در حالی که برخی دیگر بر ضد چیزی که بر آن‌ها تحمیل شده مبارزه خواهند کرد. زندگی پشت دیوارهای ویرجینیا، هر کدام از آن‌ها را به روش‌های مختلف آزمایش خواهد کرد و آن‌ها را وادار می‌کند جایگاه خود را درون این دنیای جدید پیدا کنند.

آلیشیا دبنام کری (Alycia Debnam-Carey)، کولمن دومینگو (Colman Domingo)، دنی گارسیا (Danay García)، مگی گریس (Maggie Grace)، گرت دیلاهانت (Garret Dillahunt)، روبن بلیدز (Rubén Blades)، جنا الفمن (Jenna Elfman)، کرن دیوید (Karen David) و آستین آملیو (Austin Amelio) دیگر بازیگران این سریال هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.