فیلم Nomadland از کلوئی ژائو پاییز منتشر خواهد شد

29 July 2020 - 16:00

کمپانی Searchlight Pictures اعلام کرد که فیلم پیشِ روی Nomadland از کارگردان فیلم Eternals یعنی کلوئی ژائو (Chloé Zhao) با بازی فرنسیس مک‌دورمند (Frances McDormand) پاییز امسال اکران خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این اثر بر اساس کتابی غیرداستانی به همین نام به قلم جسیکا برودر (Jessica Bruder) منتشرشده در سال ۲۰۱۷ است. داستان این کتاب حول فرن، زنی که پس از بحران اقتصادی یک شهر شرکت به جاده می‌زند و به‌دوراز زندگی اجتماعی تصمیم به کاوش دنیا به‌عنوان یک خانه‌به‌دوش امروزی می‌گیرد.

در کنار مک‌دورمند، خانه‌به‌دوش واقعی لیندا می (Linda May) و باب ولز (Bob Wells) در نقش راهنمایان فرن در سفرش به آمریکای غربی در این عنوان که توسط تهیه‌کننده‌ی نامزد اسکار دیوید استراترن (David Strathairn) تهیه می‌شود، حضور خواهند داشت.

ژائو در بیانیه‌ای گفت:

جاده‌های آمریکایی من را مجذوب خود می‌کنند. به طرز دردآوری زیبا و عمیقاً پیچیده هستند. برای سال‌های زیادی در آن‌ها سفر کردم و همیشه امیدوار بودم تا اثری در موردشان بسازم. از اینکه قادر بودم Nomadland را بسازم بسیار سپاسگزارم و برای مخاطبانی که به فرن در ماجراجویی‌اش خواهند پیوست، هیجان‌زده هستم.

این فیلم در ۱۱ سپتامبر به‌صورت همزمان در ۷۷امین دوره‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم ونیز و در ۴۵امین دوره‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورنتو برای اولین بار پخش خواهد شد. ژائو نویسندگی، کارگردانی، تهیه‌کنندگی و تدوین این عنوان و مک‌دورمند نقش‌آفرینی و تهیه‌کنندگی آن را انجام داده‌اند.

پیتر اسپیرز (Peter Spears)، مولی آشر (Mollye Asher) و دن جانوی (Dan Janvey) دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.