تولید Cinderella در بریتانیا از سر گرفته خواهد شد

19 August 2020 - 09:00

فیلم Cinderella محصول کمپانی Sony و با بازی کامیلا کابیو (Camila Cabello) یکی از قابل‌توجه‌ترین آثار این استودیوی بزرگ است که با امن شدن شرایط پس از شیوع ویروس کرونا در حال ازسرگیری تولید خود است. تولید این عنوان به کارگردانی کی کنن (Kay Cannon) و با فیلم‌برداری برخی صحنه‌هایی که از اهمیت کمتری برخوردار هستند طی هفته‌ی جاری در خارج از لندن آغازشده است. انتظار می‌رود که فیلم‌برداری این اثر تا پایان ماه سپتامبر ادامه پیدا کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

در میان بازیگرانی که به ادامه‌ی تولید فیلم بازگشته‌اند کابیو در نقش سیندرلا، مینی درایور (Minnie Driver) در نقش ملکه بئاتریس، نیکولاس گالیتزین (Nicholas Galitzine) در نقش شاهزاده رابرت، ایدینا منزل (Idina Menzel) در نقش نامادری و پیرس برازنان (Pierce Brosnan) حضور دارند.

فیلم سیندرلا نیز به جمع فیلم‌های موردانتظار هالیوود که تولید خود را آغاز کرده‌اند پیوسته است؛ عناوینی نظیر دنباله‌های Avatar در نیوزیلند، Marvel’s Shang-Chi در بخش استرالیایی Fox Studios، محصول کمپانی Universal یعنی فیلم Jurassic World: Dominion در Pinewood Studios بیرون از لندن و فیلم‌های Uncharted از سونی و Matrix 4 از کمپانی‌های Warner Bros و Village Roadshow هر دو در برلین.

بسیاری از تولیدات هالیوود در کالیفرنیا به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کوید-۱۹ در این ایالت همچنان متوقف باقی‌مانده‌اند و اتحادیه‌ها و استودیوها مشغول رایزنی برای پیدا کردن راهی مناسب هستند. راه‌هایی نظیر منتقل کردن پروژه‌ها به کانادا یا خارج از قاره‌ی آمریکا تا تولید فیلم‌ها آغاز و اکران‌های سینمایی‌شان ادامه پیدا کند. این در حالی است که کانادا قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای این تولیدات وضع کرده که شامل قرنطینه‌ی بازیگران و عوامل به مدت ۱۴ روز پیش از آغاز کارشان در این کشور است ولی در بریتانیا نیازی به این کار نیست و فقط گردشگران مجبور به رعایت قرنطینه‌ی ۱۴ روزه هستند.

وضعیت تولیدات مستقل در کالیفرنیا نسبت به تولیدات استودیویی بهتر است و با رعایت پروتکل‌هایی که به آن‌ها ابلاغ‌شده است توانایی ادامه‌ی فیلم‌برداری خود را دارند.

فیلم Cinderella که بازانگاری موزیکال داستان کلاسیک سیندرلا است، در حال حاضر برای اکران در تاریخ ۵ فوریه‌ی ۲۰۲۱ (۱۷ بهمن ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی‌شده است. کنن نویسندگی این عنوان را نیز برعهده داشته است و فیلم توسط لئو پرلمن (Leo Pearlman)، جیمز کوردن (James Corden)، جاناتان کیدین (Jonathan Kadin)، شنون مک‌اینتاش (Shannon McIntosh) تهیه می‌شود. بیلی پورتر (Billy Porter)، کوردن و جان مولانی (John Mulaney) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.