نیکولاس کیج در سریال اقتباسی Highfire بازی می‌کند

30 August 2020 - 11:00

نیکولاس کیج (Nicolas Cage) بعد از امضای قراردادی برای بازی در نقش جو اگزوتیک در سریال Tiger King: Joe Exotic محصول استودیو تلویزیونی CBS، پروژه‌های تلویزیونی خود را گسترش داده و حالا قراردادی برای بازی و تهیه کنندگی سریال اقتباسی Highfire نوشته ایون کالفر (Eion Colfer) امضا کرده است‌. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این داستان که در ماه ژانویه چاپ شده، درباره دنیایی است که اژدهاها حاکم زمین بوده و لرد های‌فایر بر این اژدهاها حکمرانی می‌کرده است اما حالا در کلبه‌ای در جزیره متروکه Honey Island Swamp با اسم مستعار ورن زندگی می‌کند و خود را مخفی کرده و روزهایش را صرف تماشای تلویزیون و نوشیدن می‌کند. زندگی او زمانی زیر و رو می‌شود که با پسر نوجواتی به اسم اسکوب آشنا می‌شود که درگیر فروش الکل به خلاف‌کارهای محلی می‌شود و این دو تلاش می‌کنند با هم دوست شوند.

این سریال را دیوی هولمز (Davey Holmes) اقتباس کرده که تهیه کننده اجرایی کار در کنار کیج و اندرو میتمن (Andrew Mittman) است که با MGM/UA Television که سازنده پروژه نیز هست، قرارداد بسته‌اند.

سریال Highfire جدیدترین اقتباس از کارهای کالفر است. ژوئن سال گذشته شبکه دیزنی پلاس از داستان Artemis Fowl اقتباس کرد. کنث برانا (Kenneth Branagh) کارگردان و فردیا شا (Ferdia Shaw) بازیگر نقش اصلی فیلم بود. هرچند این فیلم از منتقدین و مخاطبین نمرات منفی گرفت و دنباله‌اش ساخته نخواهد شد.

این سریال دومین پروژه تلویزیونی نیکولاس کیج ۵۶ ساله است که ماه مه گذشته اعلام کرده به سریال Tiger King: Joe Exotic محصول CBSTV و Imagine Television پیوسته و در حال حاضر مشغول آماده شدن برای پروژه The Unbreable Weight of Massive Talent است که در آن نقش چند ورژن از خودش را بازی می‌کند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.