جسیکا چستین خواننده موسیقی کانتری شد

13 September 2020 - 21:30

جسیکا چستین (Jessica Chastain) قرار است نقش اولین زن موسیقی کانتری تامی وینت (Tammy Wynette) را در مینی سریالی برای شبکه Spectrum Originals، استریمر جدید ViacomCBS و Paramount Network ایفا کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال George & Tammy براساس کتاب The Three of Us: Growing Up with Tammy and George نوشته‌ی دختر این زوج، جورجت جونز (Georgette Jones) است. این سریال داستان زوج قدرتمند موسیقی کانتری است که رابطه‌شان الهام بخش آهنگ‌هایی همچون We’re Gonna Hold On و Golden Ring شد. وینت از سال ‌۱۹۶۹ تا ۱۹۷۵ با جورج جونز ازدواج کرد.

ابی سیلویا (Abe Sylvia) این سریال را می‌سازد. سیلویا تهیه کننده اجرایی کار به طور مشترک با اندرو لازار (Andrew Lazar)، جاش برولین (Josh Brolin) و چستین است. دیوید گلسر (David Glasser)، دیوید هاتکین (David Hutkin) و باب یاری (Bob Yari) از استودیو ۱۰۱Studios به همراه برایان گولوبوف (Bryan Goluboff) تهیه کنندگان سریال هستند. کمپانی‌های Spectrum Originals, ViacomCBS Entertainment & Youth Studios به همراه ۱۰۱Studios, Mad Chance, Josh Brolin Productions و Freckle Films تولید سریال را برعهده دارند.

این سریال از شبکه Spectrum پخش می‌شود و یکی از سریال‌های اصلی شبکه است.

ابی سیلویا درباره این سریال گفته:

باعث افتخار است این داستان را با گستره‌ای که مناسبش است و پلتفرم مناسب می‌گوییم. تمی وینت شخصیت آمریکایی است و کسی جز جسیکا چستین نمی‌تواند نقش این افسانه را بازی کند. بعد از نوشتن فیلم‌نامه The Eyes of Tammy Faye برای Freckle Films و Searchlight، من بدنبال همکاری دیگری با چستین بودم. این قطعا پروژه احساسی برای اندرو، جاش و من هست و از همکاری با کاترین پوپ، کیت کاکس و دیوید گلسر بسیار خوشحالیم.

کاترین پوپ (Katherine Pope) مدیر شبکه Spectrum Originals نیز گفته:

من ابتدا فیلم‌نامه ابی را چند سال قبل خواندم و هیچوقت از ذهنم بیرون نرفت. ناتوانی انسان و رستگاری او بسیار غیر منتظره بود. ما همه فکر می‌کردیم می‌دانیم تامی وینت کیست اما چیزهایی درباره او هست که هیچوقت نمی‌دانستیم. جسیکا با هوش، احساس و قدرتش می‌تواند لایه‌های شخصیتی این سوپر استار را به خوبی ایفا کند. کار کردن با این تیم رویایی و تمامی تولید کنندگان و شرکای کاری‌مان در ۱۰۱Studios و Paramount Newtwork باعث افتخار ماست. بی‌صبرانه منتظر پخش سریال هستیم.

کیت کاکس (Keith Cox)، مدیر استودیو ViacomCBS نیز گفته:

من از بچگی طرفدار موسیقی جورج و تامی بودم و همین باعث شد فیلم‌نامه ابی برایم جذاب باشد. این رویایی است که با  وجود جسیکا جلوی دوربین تحقق می‌یابد. خیلی خوشحالیم این سریالِ دو افسانه دنیا را در استریم ViacomCBS به نمایش می‌گذاریم.

دیوید گلسر، مدیر ۱۰۱Studios نیز گفته:

از ساخت این سریال بسیار خوشحالیم. این پروژه حاصل عشق تمامی افرادی است که در آن نقش داشته‌اند، خصوصا جسیکا چستین و اندرو لازار. اولین بار هفت سال پیش درباره این فیلم شنیدیم. موفقیت ابی سیلویا با سریال‌های Nurse Jackie و Dead to Me باعث شد به George & Tammy فکر کنیم. با وجود کارگردانی ابی، تولید اندرو و بازی جسیکا، این سریال به بهترین نحو ساخته خواهد شد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.