توقف فیلم‌برداری‌ سریال‌های شبکه CW در ونکوور

1 October 2020 - 16:00

فیلمبرداری تعدادی از آثار شبکه CW که در ونکوور انجام می‌شد از جمله: Riverdale، Nancy Drew، Batwoman، Charmed به دلیل تاخیر در پردازش آزمایش کرونا در بریتیش کلمبیا، متوقف شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

همچنین تولید سریال Big Sky از شبکه ABC، ساخته شده توسط دیوید ای. کلی (David E. Kelley) نیز متوقف شد. طی یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی برای انجمن منتقدان تلویزیون، کلی گفت:

در نتایج آزمون تاخیر‌هایی وجود داشت، بنابراین به دلیل احتیاط ما دیروز و امروز تولید را متوقف کردیم و انتظار داریم آن را فردا یا جمعه دوباره از سر بگیریم.

این رسانه همچنین تایید کرد که تولید سریال The Mysterious Benedict Society از کمپانی دیزنی که اقتباس شبکه Hulu از رمان‌های دوره اوایل بزرگسالی است نیز متوقف شده است.

کمپانی برادران وارنر نیز همچنین تولید سریال‌های The Flash از شبکه CW و Legends of Tomorrow از کمپانی DC و Supergirl که قرار بود از این هفته شروع شود را نیز به تاخیر انداخت. ساخت سریال Maid از دیگر آثار کمپانی برادران وارنر از شبکه نتفلیکس نیز متوقف شد.

طبق گزارش این رسانه؛ یک کمپانی آزمایشگاهی وجود دارد که توافق کرده نظارت بر تست کرونا را در بریتیش کلمبیا بر عهده بگیرد و در حال حاضر مدارس افتتاح‌شده و مشاغل محلی را در اولویت قرار داده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.