پوستر جدید سریال Batwoman منتشر شد

6 January 2021 - 20:38
سریال "BatWoman"

شبکه The CW پوستر جدیدی از فصل دوم سریال Batwoman «بت‌ومن» منتشر کرده است؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

در این پوستر جدید نگاهی به لباس Batwoman شخصیت اصلی این سریال، رایان وایلدر خواهیم انداخت. جاویسیا لزلی در نقش این قهرمان حاضر خواهد شد، که این نقش را پس از کیت کین در فصل دوم این سریال بر عهده خواهد گرفت. وایلدر در گذشته دلال مواد مخدر بوده است و حالا به دنبال جبران صدماتی که به شهروندان گاتهام وارد کرده است، می‌باشد. برای به انجام این کار، او لباس مخصوص خودش را طراحی کرده و برای محافظت از خیابان‌های شهر گاتهام تلاش می‌کند. این شخصیت اولین بار در کتاب مصور Batgirl #50 در ماه اکتبر حضور پیدا کرد که شخصیت کاملا متفاوتی با کیت کین داشت.

تهیه‌کننده اجرایی سریال Batwoman کارولین درایز گفت:

سفر رایان از جایی شروع خواهد شد که این سوال پیش می‌آید که ‘این لباس چه کاری می‌تواند برای من انجام دهد؟’ اما پس از مدت کوتاهی متوجه قدرت نماد بت‌وومن و کاری که برای شهروندان شهر گاتهام انجام می‌دهد، می‌شود. او لباس را برای خود شخصی‌سازی خواهد کرد. این به معنای طراحی جدیدی است که نشانه قدرتمندی او خواهد بود. مایا مانی طراحی‌های خود را برای من فرستاد و من آن طرح‌ها را دوست داشتم. کلاه‌گیس قسمتی از لباس بود که ما در فصل اول آن را به کمال نرساندیم و به‌نظر من این طراحی جدید بهترین طراحی ممکن است. جاویسیا و من نمونه‌های اولیه متفاوتی از آن را دیدیم و طرح‌های خود را به هم نشان می‌دادیم. جنیس آن را به چیزی که الان مشاهده می‌کنیم تبدیل کرد. من وقتی این لباس را میبینم، لبخند رضایت میزنم.

لزلی که در فصل دوم در نقش بت‌ومن حاضر خواهد شد و جایگزین روبی رز شده گفت:

من مفتخر هستم که اولین بازیگر سیاه‌پوستی هستم که در نقش Batwoman در تلویزیون حاضر شده است و افتخار می‌کنم که به این سریال ملحق شده‌ام.

پخش فصل دوم سریال Batwoman در تاریخ ۱۷ ژانویه از شبکه The CW آغاز خواهد شد.

سریال Batwoman

منبع : Comic Book

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.