اشاره به اتفاق جدیدی در پروموی منتشر شده از سریال Riverdale

14 February 2021 - 11:23
سریال Riverdale

پروموی جدیدی از سریال Riverdale منتشر شده است که حکایت از بستر زمانی جدیدی دارد.

در حال حاضر چهار قسمت از فصل پنجم سریال Riverdale منتشر شده است اما اگر به هر دلیلی فکر می‌کردید این بدان معناست که هیچ ترکیب داستانی‌ای را از این سریال مشاهده نخواهیم کرد؛ باید با احترام شما را به فکر کردن دوباره دعوت کنم. سریال درام جوانانه Riverdale از شبکه CW، در پروموی قسمت Chapter Eighty: Purgatorio که قرار است به زودی منتشر شود و ممکن است یکی از جالب‌ترین چیزهایی باشد که من تا به حال دیده‌‌ام، پرشی ۷ ساله به آینده دارد.

تقریبا یک دهه پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان در اوایل هفته جاری، آرکی با بازی کی‌جی آپا (KJ Apa) پس از اعزام به جنگ در یک درگیری که به نظر می‌رسد تا حدودی در یک زمین فوتبال رخ داده بود، به ریوردیل بازمی‌گردد. جاگهد با بازی کول اسپرواس (Cole Sprouse) نویسنده‌ای است که اثرش منتشر شده و به نظر می‌رسد از چاپ جلد آخرین رمانش عصبانی است. بتی با بازی لیلی راینهارت (Lili Reinhart) به FBI پیوسته است جایی که برای مدتی در زیرزمین آن با یک قاتل زنجیره‌ای زندانی شده بود و ورونیکا با بازی کامیلا مندس (Camila Mendes) با مردی به نام چادویک ازدواج کرده است.

چیزی که مشخص است این است که سرنوشت بی‌رحمانه برای هر چهار کاراکتر اصلی این سریال گره خورده است. از زمانی که این چهار کاراکتر ریوردیل را ترک کردند آن جا به شهر ارواح تبدیل شده است. فکر می‌کنم آرکی به دنبال راهی برای بازگرداندن دوستان است تا به همدیگر کمک کنند. راستش واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی دارد می‌افتد.

سریال Riverdale از سال ۲۰۱۷ یعنی از آغاز پخش خود با دور بودن از ذهنیت شکل‌یافته توسط مخاطبانش و حالا با آخرین پرش خود به آینده تیتر اخبار بوده و کاملا با آن دیدگاه منحصر به فرد متناسب است. صحنه‌های ضبط شده آرکی در زمان جنگ با نجات سرباز رایان شبیه فیلم Red Dawn به نظر می‌رسید و گرفتاری بتی تقریبا بازسازی صحنه به صحنه بخش “It puts the lotion in the basket!” از فیلم سکوت بره‌ها بود.

کمیک آرکی نیز مانند این سریال داستانی خارج از ذهنیت مخاطبین دارد. ما تنها به اسم بردن تعداد کمی از اتفاقات دیوانه‌وار این کمیک طویل اکتفا می‌کنیم. آرکی مسیرهایی را با کاراکتر پانیشر (مجازاتگر) طی می‌کند، توسط پردتر (درنده) تحت تعقیب قرار گرفته، تبدیل به زامبی شده به شدت مسیحی می‌شود و به معنای واقعی کلمه ترور می‌شود! بنابراین در حالی که این سریال یک بازسازی دراماتیک است، نمی‌توان گفت که ریوردیل همان روح ریوردیل در فرنچایز آرکی را دارا نیست؛ جایی که تنها شعار این است “نمی‌دانم، چه کسی اهمیت می‌دهد؟”

سریال ریوردیل چهارشنبه‌ها در شبکه CW پخش می‌شود.

شما می‌توانید پروموی این سریال را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.