تریلر جدید فصل دوم استارگرل منتشر شد

15 June 2021 - 20:06

اولین تریلر از فصل دوم استارگرل از DC به ماجراهای یسا پنارجو در نقش جید، دختر گرین لنترن می‌پردازد. جامعه تازه تاسیس عدالت آمریکا نیز در این فیلم اکشن با دشمن جدید و تهدیدآمیز روبرو است.

از زمانی که کورتنی ویتمور با بازی برک بسینجر (Brec Bassinger) برای اولین بار JSA جدید را استخدام کرد، برای طرفداران جای سوال بود که سرانجام چه کسی قادر خواهد بود حلقه فانوس آلن اسکات را بدست آورد. یسا پنارجو (Ysa Penarejo) حضور پررنگی در نقش جید در تریلر دارد و شاهد بودیم حلقه به دست داشت و دارای فانوس قدرت دهنده بود. در کمیک‌ها، او پس از مواجهه پدرش با قدرت فانوس، با توانایی‌های فوق‌العاده متولد می‌شود. اگرچه او در این تیزر به مبارزه با استارگرل می‌پردازد، اما به نظر می‌رسد که عضو بعدی JSA شود.

علاوه بر این، جن جادویی Thunderbolt نیز ظاهر می‌شود که توسط جاکیم تاندر با بازی الکویا برانسون (Alkoya Brunson) در این فیلم مورد استفاده قرار خواهد گرفت. جاناتان کیک (Jonathan Cake) نیز برای برای اولین بار در نقش شِید (Shade) آنتاگونیست کلاسیک JSA حضور خواهد داشت. مگ دلیسی (Meg DeLacy) برای مدت کوتاهی در نقش سیندی برمن (Cindy Burman) شرور نقش‌آفرینی خواهد کرد. با این حال، اکلیپسو با بازی نیک تارابای (Nick Tarabay) در این تریلر حضور ندارد. در قسمت آخر فصل اول دیدیم که سیندی کریستالی را در دست گرفت که داخل آن اکلیپسو ابرشرور شیطانی قرار داشت.

مدت زمان زیادی از معرفی لایو آکشن گرین لنترن (فانوس سبز) برای طرفداران JSA گذشته است. علی رغم عدم حضور آلن اسکات در فصل اول، کاملاً واضح بود عوامل این سریال قصد داشتند تا در برخی مواقع شاهد نقش‌آفرینی وی باشند. در فصل دوم سریال استارگرل علاوه بر پنارجو، شاهد حضور بازیگرانی همچون جوئل مک‌هیل (Joel McHale) در نقش استارمن، لوک ویلسون (Luke Wilson) در نقش پت دوگان، انجلیکا واشنگتن (Anjelika Washington) در نقش دکتر میدنیت، یوت مونرال (Yvette Monreal) در نقش یولاندا مونتز، هانتر سانسون (Hunter Sansone) در نقش ایسیکل جونیور و کامرون گلمن (Cameron Gellman) در نقش هورمن خواهیم بود.

استارگرل  قرار است روز سه شنبه، ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) از شبکه CW اکران شود. می‌توانید تریلر جدید منتشر شده را در قسمت زیر تماشا کنید:

منبع: collider

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.