اسکار آیزاک برای ایفای نقش فرانسیس کاپولا به Francis and The Godfather پیوست

3 October 2020 - 14:30

اسکار آیزاک (Oscar Isaac) قرار است نقش فرانسیس فورد کاپولا (Francis Ford Coppola) کارگردان را بازی کند در حالیکه جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) نقش مدیر سابق استودیو پارامونت، رابرت ایوانز (Robert Evans) را در فیلمی درباره کاپولا هنگام ساخت فیلم The Godfather بازی کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

بری لوینسون (Barry Levinson) کارگردان Francis and The Godfather خواهد بود که براساس فیلم‌نامه‌ای از اندرو فاروت (Andrew Farotte) است.

این فیلم جنگ و دعوای کاپولا که در آن زمان ۳۱ ساله بود و ایوانز که مارلون براندو (Marlon Brando) که چند سالی ناکام بود و آل پاچینوی (Al Pacino) ناشناخته را سر این کار آورده بود، را نشان می‌دهد.

لوینسون گفته:

در میان بحبوحه تولید و تمامی اختلافات، یک فیلم کلاسیک ساخته می‌شود.

کاپولا نیز گفته:

هر فیلمی بری لوینسون درباره هرچیزی بسازد، جالب و ارزشمند است.

مایک مارکوس (Mike Marcus)، داگ منکوف (Doug Mankoff) و اندرو اسپالدینگ (Andrew Spaulding) ازکمپانی Echo Lake Entertainment و کوین تورن (Kevin Turen)، جان لوین (Jon Levin) و جیسون ساسنوف (Jason Sasnoff) از کمپانی این فیلم را تولید می‌کند.

کمپانی Endeavor Content به همراه FilmNation حق پخش جهانی فیلم را دارد.

آیزاک له تازگی در سری آخر سه گانه جنگ ستارگان، Rise of Skywalker، دیده شد و به زودی در فیلم Dune دیده می‌شود که دسامبر اکران می‌گردد. او سپس تولید مینی سریال Scenes From a Marriage را برای شبکه HBO تولید می‌کند و نقش مقابل میشل ویلیامز (Michelle Williams) در بازگویی مدرن از فیلم Ingmar Bergman است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.