فیلم Metal Gear Solid: اسکار آیزاک نقش سالید اسنیک را بازی خواهد کرد

4 December 2020 - 21:30

به نظر می‌رسد تیم سازنده فیلم اقتباسی Metal Gear Solid «متال گیر سالید» محصول سونی گام بزرگی در زمینه تولید این فیلم برداشته‌اند، چون اسکار آیزاک (Oscar Isaac) برای بازی در نقش سالید اسنیک در این فیلم ساخته جردن ووت رابرتس (Jordan Vogt-Roberts) انتخاب شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم براساس سری بازی‌های ویدیویی محبوب Metal Gear Solid ساخته هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) ساخته می‌شود که توسط کونامی منتشر شده است. فیلمنامه این فیلم توسط درک کانلی (Derek Connolly) نوشته شده ‌است.

اولین بازی این سری در سال ۱۹۸۷ برای پلی‌استیشن منتشر شد و داستان اسنیک، سربازی را دنبال می‌کند که به یک نیروگاه هسته‌ای نفوذ می‌کند تا یک تهدید تروریستی را خنثی کند. این بازی در بسیاری از زمینه‌ها مورد تحسین قرار گرفت، اما روش روایت سینمایی داستانش باعث شد ساخت یک اقتباس سینمایی از روی آن اجتناب‌ناپذیر باشد.

با توجه به تقویم کاری شلوغ آیزاک، تاریخ شروع فیلمبرداری هنوز مشخص نیست، اما حضور او باعث می‌شود این فیلم به اولویت بالایی برای استودیو تبدیل شود. قبلا شایعاتی مبنی بر تمایل به حضور آیزاک در این فیلم توسط افراد مختلف از جمله رابرتس کارگردان این فیلم منتشر شده بود.

آیزاک فعلا در حال بازی در سریال Scenes From A Marriage «صحنه‌هایی از یک ازدواج» در کنار جسیکا چستین (Jessica Chastain) است که تولیدش به دلیل کرونا متوقف شده و سپس قرار است نقش اصلی سریال مارولی Moon Knight «شوالیه ماه» محصول دیزنی پلاس را بازی کند.

آیزاک به زودی در فیلم‌های Dune‌ «تل‌ماسه» و The Card Counter دیده خواهد شد. او همچنین قرار است در فیلم The Great Machine «ماشین بزرگ» براساس کامیکی نوشته برایان کی وان (Brian K. Vaughn) بازی کند و در فیلم Francis And The Godfather همبازی جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) شود.

منبع:‌ Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.