تریلر فیلم Minamata منتشر شد: جانی دپ در نقش یوجین اسمیت

12 October 2020 - 20:30

کمپانی Vertigo Releasing اولین تریلر فیلم زندگی نامه Minamata با بازی جانی دپ (Johnny Depp) را بعد از نمایش جهانی در فستیوال بین‌المللی فیلم برلین، به همراه تاریخ اکرانش در انگلیس را منتشر کرده که می‌توانید در کانال یوتیوب مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اسمیت در طول زندگی، عکاس مجله لایف بوده و یکی از کارهای معمولی‌اش از مسموم شدن مردم میناماتا در ژاپن به جیوه روی جلد مجله رفته است. داستانِ فیلم با اسمیت شروع می‌شود که عکاس سابق جنگ جهانی دوم است و وقتی دوستش از او می‌خواهد به ژاپن سفر کند تا این داستان بزرگ را پوشش دهد، زندگی‌اش از یکنواختی خارج می‌شود.

این فیلم برگرفته از کتاب اسمیت و همسرش، ایلین موکو اسمیت است که دیوید کا کسلر (David K. Kessler) فیلم نامه‌اش را نوشته و اندرو لویتاس (Andrew Levitas)، نویسنده و کارگردان درام خانوادگی Lullaby و بازیگر سیت‌کام Part of Five و Nuck Freno: Licensed Teacher آن را کارگردانی کرده است.

به همراه دپ، هیروکی سانادا (Hiroyuki Sanada)، مینامی هیناس (Minami Hinase)، بیل نیا (Bill Nighy)، جان کانیمورا (Jun Kunimura) و تادانوبو آسانو (Tadanobu Asano) بازیگران فیلم هستند.

لویتاس قبلا در پیامی گفته بود:

کار کردن با جانی برای ساختن این فیلم بسیار مسرت بحش بود. همانند یوجین اسمیت در سال ۱۹۷۱ ما خیلی احساس تواضع و برتری نکردیم که قرار است این داستان فوق العاده را به جهان عرضه کنیم.

قرار است فیلم Minamata در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ در انگلیس اکران شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.