فصل دوم سریال Snowpiercer در راه است

13 October 2020 - 14:30

در کامیک کان نیویورک، TNT امروز اعلام کرد که سریال Snowpiercer در تاریخ ۲۵ ژانویه برای فصل دوم باز می‌گردد و شان بین (Sean Bean) و روان بلنکارد (Rowan Blanchard) به بازیگران اصلی سریال پیوستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال برگرفته از فیلم Snowpiercer محصول سال ۲۰۱۳ ساخته بونگ جون-هو (Bong Joon-jo) است که وقایع آن در قطار بزرگی اتفاق می‌افتند که دور جهان می‌چرخد و به دنبال آن دنیا وارد سرزمین یخ زده‌ای می‌شود.

باتوجه به این موضوعات درباره رفاه طبقاتی و بی عدالتی اجتماعی، پست آخرالزمانی، این تریلر علمی تخیلی سفر چند انسانی است که زنده مانده‌اند و درگیر کشمکش انقلابی در قطار می‌شوند.

در فصل دوم سریال، بین نقش مستر ویلفورد را ایفا می‌کند که چشم بینای Snowpiercer است که بخش‌های مختلف قطار را با توجه به طبقات اجتماعی تقسیم کرده و جنگی با مسافرین از جمله ملانی کویل با بازی جنیفر کانلی (Jennifer Connelly) و آندری لیتون با بازی داوید دیگز (Daveed Diggs) راه می‌اندازد. بلنکارد اولین بار در نقش دختر ملانی، الکساندر، در قسمت پایانی فصل اول ظاهر شد که ابتدا فکر می‌کردیم فوت کرده اما زنده و سالم بود.

در طول این پنل مجازی، شورانر سریال، گرام منسون (Graeme Manson) به بازیگران سریال، بین، بلانکارد، کانلی و دیگز پیوست و درباره روایت فصل دوم گفت که خطر بزرگی در Snowpiercer شاهد خواهیم بود و وفاداری مسافرین شامل حال ویلفورد و لیتون می‌شود. در سری قبلی سریال، ویفورد قطار، تکنولوژی و نقشه جدیدی برای بشر دارد و ملانی متوجه می‌شود که سرنوشت قابل تغییر است.
منسون، یکی از مهره‌های کلیدی فصل دوم است و قدرت بین ملانی و آندری نوسان داشته و لیتون مسئولیت دموکراسی جدید را برعهده گرفته است.

این شورانر اظهار داشته:

سپس قطار ویلفورد به افق رسیده و فصل دوم بررسی قدرتی است که علیه دموکراسی و سختی‌های آن شکل گرفته است. ملانی و لیتون در یک راستا قرار دارند و فصل بعدی این ارتباط را نشان می‌دهد. بنابراین، فصل دوم درباره پیچیدگی ویلفورد و دشمنان و شخصیت رووان است.

با توجه به شخصیت الکساندرا، یک خط داستانی اصلی حول رابطه او با آقای ویلفورد و مادرش شکل می‌گیرد. منسون در اینباره گفته:

داستان بزرگی در پیش است که سریال او را با ویلفورد در یک مسیر نگه می‌دارد و نگرش او نسبت به مادرش را نشان می‌دهد. اما وقی مادرش را در حال انجام عمل می‌بیند و می‌فهمد مادرش کیست، سفر فصل دوم برایش خیلی خیلی جذاب می‌شود.

دیگز درباره فصل دوم سریال Snowpiercer گفت که این سریال پیش رفته و آینه‌ای برای نمایش مشکلات ترسناک و واقعی آمریکا و دنیاست.

بنظرم چیزی که سریال نشان می‌دهد، جامعه‌ای است که دائم خودش را خلق می‌کند. چیزهایی که به دنیا وارد می‌شود و اینکه دموکراسی چیست؟ چگونه در طول بحران عمل می‌کند؟ چقدر به رهبران اعتماد دارید؟ سیستم‌های آنالیزی زیادی وجود دارند. فکر می‌کنم یکی از آنها درباره خطر جامعه است که باعث می‌شود همه چیز اتفاق بیفتد و این یکی از بهترین چیزها درباره این سریال است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.