تریلر مجموعه Selena: The Series منتشر شد

27 October 2020 - 16:00

تریلر جدید و کامل نتفلیکس برای مجموعه Selena: The Series، منتشر شد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این مجموعه درامی دو قسمتی را نشان می‌دهد که زندگی سلنای جوان اما خوش‌صدا را توصیف می‌کند هنگامی که دارد برای خودش قطعه ” همه چیز را دارم به تو می‌سپارم”، آهنگی قدیمی و طلایی که دانی و ماری ازمند (Donny and Marie Osmond) آن را به آهنگی موفق در سال ۱۹۷۴ تبدیل کردند، را می‌خواند و استعداد نهفته‌اش کشف می‌شود.

از آن جا صحنه‌هایی از سال‌های نوجوانی سلنا، اوایل زندگی حرفه‌ای او، زندگی در جاده‌ها، برخی از درام‌های پشت صحنه و سرانجام مورد ستایش قرار گرفتن توسط مخاطبان را می‌بینیم.

این تریلر از نتفلیکس نحوه‌ای که این مجموعه دو قسمتی داستان یک نوجوان در حال بلوغ ،یعنی سلنا، را پیرامون دنبال کردن رویاها و فداکاری‌های غمگینانه و منقلبانه‌ای که او و خانواده‌اش در اوج و فرود موفقیت، از دست دادن، عشق و موسیقی انجام دادند، را به تصویر می‌کشد.

تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه با بازی، کریستین سراتوس (Christian Serratos)، گابریل چاواریا (Gabriel Chavarria)، ریکاردو چاویرا (Ricardo Chavira)، نوئمی گونزالز (Noemí Gonzalez) و سیدی لوپز (Seidy López)، بر عهده جیمی داویلا (Jaime Dávila)، ریکو مارتینز (Rico Martinez)، هیرومی کاماتا (Hiromi Kamata)، سوزت کونتنیلا (Suzette Quintanilla)، سیمران ای سینگ (Simran A. Singh) و مویسس زامورا (Moises Zamora) است. این مجموعه ساخته زامورا با مشاوره دان تاد (Don Todd) می‌باشد.

قسمت اول مجموعه سلنا ۴ دسامبر (۱۴ آذر) در نتفلیکس پخش خواهد شد.

تریلر این مجموعه را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.