کریستوفر نولان از عملکرد فیلم Tenet به وجد آمده ‌است

5 November 2020 - 18:30

کریستوفر نولان از عملکرد فیلم Tenet به وجد آمده‌ است و می‌گوید:

همه باید خود را با یک واقعیت جدید وفق بدهند.

فیلم Tenet در ماه سپتامبر وارد سینماها شد و کریستوفر نولان بالاخره به سکوت خود درباره عملکرد این فیلم پایان داد.

کریستوفر نولان در مصاحبه‌ای که در روز سه‌شنبه با لس‌آنجلس تایمز منتشر شد گفت:

کمپانی برادران وارنر فیلم Tenet را پخش کرده‌اند و من هیجان زده‌ام که این فیلم تقریبا به فروش ۳۵۰ میلیون دلاری رسیده است.

فیلم Tenet که در آن جان دیوید واشنگتن (John David Washington) و رابرت پتینسون (Robert Pattinson) ایفای نقش کرده‌اند، در آخرین کتاب منتقد بریتانیایی فیلم تام شون (Tom Shone) با نام The Nolan Variations یک قسمت را به خود اختصاص داده است. در طول مصاحبه، شون و نولان با تایمز درباره تم کار کارگردان و مباحثه‌ها درباره عناوین شگفت‌انگیز او صحبت کرده‌اند.

درحالی که نولان از عملکرد فیلم Tenet احساس رضایت کرده، در مصاحبه با تایمز گفته که ممکن است استودیو‌های بزرگ پیام اشتباهی را از عملکرد فیلم در این دوران برداشت کنند.

او در ادامه اضافه کرد:

بجای نگاه کردن به اینکه کجا فیلم عملکرد خوبی داشته و چگونه می‌تواند برای آنها سودآوری لازم را داشته باشد به قسمت‌هایی توجه می‌کنند که انتظارات قبل از ویروس کرونا را برآورده نکرده‌است و از آن بعنوان بهانه‌ای استفاده می‌کنند و بجای وارد شدن و وفق دادن خود، اگر بخواهم طور دیگری بگوییم یعنی بازسازی این تجارت، ضرر می‌کنند.

او در ادامه به صنعت فیلم‌سازی و بینندگان توصیه کرد که اهمیت نمایش و فیلم را در نظر بگیرند در صورتی همه‌گیری ویروس کرونا برروی تاریخ پخش شدن فیلم‌ها تاثیر گذاشته و باعث بسته شدن سینماهای محلی شده‌است. در ماه مارس، کریستوفر نولان در واشنگتن پست اظهار کرد که سینماها قسمت حیاتی‌ای از زندگی اجتماعی هستند که ارزش حفظ شدن را دارند. در آخرین مصاحبه نولان همین دید را حفظ کرده‌است.

او گفت:

در طولانی مدت، سینما رفتن قسمتی از زندگی است مثل رستوران رفتن و هرچیز دیگری اما الان همه باید با واقعیت جدید خود را وفق بدهند.

 

منبع : Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.