اطلاعات بیشتری از شخصیت منفی فیلم No Time to Die منتشر شد

6 November 2020 - 13:00

در طی مصاحبه اخیر کری فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) کارگردان فیلم No Time to Die با وب‌سایت GQ، او درباره شخصیت منفی این فیلم با نام صفین اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او مشخص کرد که شخصیت منفی این فیلم با نقش‌آفرینی رامی ملک (Rami Malek) کاراکتر خطرناک‌تر و بزرگ‌تری در مقایسه با شخصیت منفی فیلم قبلی این سری یعنی فیلم Spectre با نام بلوفلد با بازی کریستوفر والتز (Christopher Waltz) است. همچنین رامی ملک کاراکتر خود را در این فیلم این‌طور توصیف کرد که او آنتاگونیست غیرمنتظره‌ای برای این فیلم اکشن جاسوسی است چرا که این شخصیت شبیه کاراکترهای منفی هست که انتظار می‌رود در فیلم‌های ترسناک حضور داشته باشد.

کری فوکوناگا دراین‌باره گفت:

وقتی که ما در فیلم قبلی شخصیت منفی با نام بلوفلد و با بازی کریستوفر والتز را داشتیم نمی‌توانستیم بعد از او کاراکتر منفی دیگری را در مقیاس کوچک‌تری معرفی کنیم. ما باید بزرگ‌تر فکر می‌کردیم. این کار نیز سخت است چرا که ما نمی‌خواستیم شخصیت منفی کلیشه‌ای را برای این فیلم خلق کنیم بلکه ما می‌خواستیم کسی را در این فیلم معرفی کنیم که نه تنها برای جیمز باند خطرناک باشد بلکه برای کسانی که او دوستشان دارد و کل دنیا نیز تهدیدکننده باشد.

رامی ملک نیز درباره کاراکتر منفی خود در این فیلم گفت:

وقتی که من به او (کاراکتر صفین) فکر می‌کنم، واقعاً من را می‌ترساند و این شخصیت طوری است که وحشت واقعی را به قلب ما می‌فرستد. این احساس وحشت از این کاراکتر است که این شخصیت منفی را از بقیه شخصیت منفی‌های قبلی این سری جدا می‌کند.

علاوه بر آن، این بازیگر برنده جایزه اسکار فرصت لازم جهت جواب دادن به یکی از تئوری‌های طرفداران این فیلم مبنی بر اینکه کاراکتر او در این فیلم نسخه جدیدی از شخصیت منفی کلاسیک جیمز باند با نام Dr. No. Malek است را پیدا کرد. او این تئوری را نه رد کرد و نه تائید کرد. او درباره این تئوری گفت:

بله این تئوری جالبی است. من نمی‌خواهم این تئوری را تائید کنم ولی من فکر می‌کنم که این تئوری بسیار جالبی است. شما فقط باید منتظر باشد و ببینید.

بازیگرانی که جهت بازی در این فیلم تائید شده‌اند و دوباره نقش خود را در این فیلم بازی خواهد کرد شامل دنیل کریگ (Daniel Craig) در نقش جیمز باند که این دفعه آخری است که او در این نقش حاضر خواهد ‌شد، ریف فاینز (Ralph Fiennes) در نقش کاراکتر M، لئا سیدو (Lea Seydoux) در نقش مدلین سوان که در فیلم قبلی نیز او این نقش را بازی کرده بود، نائومی هریس (Naomie Harris) در نقش مانی پنی،‌ بن ویشاو (Ben Whishaw) در نقش A، روری کینیار (Rory Kinnear) در نقش تنر، جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش فلیکس لیتر می‌باشند. از بازیگران جدیدی که در این قسمت معرفی خواهند شد و تائید شده است که در این قسمت حضور خواهند داشت می‌توان دالی بنساله (Dali Benssalah)، بیلی مگنوسن (Billy Magnussen)، آنا د آرماس (Ana De Armas)، دیوید دنسیک (David Dencik)، لاسانا لینچ (Lashana Lynch) و رامی مالک را نام برد.

کری فوکوناگا کارگردان فصل اول سریال True Detective وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است و فیلم‌نامه این فیلم را نیز نیل پورویس (Neal Purvis)، رابرت وید (Robert Wade) و اسکات زی. برنز (Scott Z. Burns) به همراه کری فوکوناگا و نویسنده برنده جایزه امی با نام فیبی والر-بریج (Phoebe Waller-Bridge) نوشته‌اند.

دو کمپانی EON Productions و Metro Goldwyn Mayer Studios جهت انتشار ۲۵ مین فیلم جیمز باند در جهان با کمپانی سازنده این فیلم یعنی Universal Pictures همکاری کرده‌اند. اکران فیلم قبلی این سری با نام Spectre در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۵ (۲۵ آبان ماه ۱۳۹۴) در سینماهای آمریکا آغاز شده بود. این فیلم که با بودجه ۲۴۰ میلیون دلاری ساخت شده بود توانست فروش ۲۰۰ میلیون دلاری را در آمریکا و فروشی بیش از ۶۸۰.۷ میلیون دلار را در جهان کسب کند که مجموع فروش این فیلم در باکس آفیس جهانی مبلغ ۸۸۰.۷ میلیون دلار است.

در ابتدا قرار بود که فیلم No Time to Die در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹) در سینماهای انگلستان و در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ (۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹) در سینماهای آمریکا اکران شود که به علت شیوع ویروس کرونا تاریخ اکران آن به ۱۲ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۲ آبان ماه ۱۳۹۹) منتقل شد که دوباره باز به علت تداوم شیوع ویروس کرونا در جهان و وضعیت سینماها سرانجام اکران آن به تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۰) موکول شد.

منبع: کامینگ‌سون

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.