جیک جیلنهال مشغول مذاکره برای حضور در فیلم Ambulance است

12 November 2020 - 18:00

جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) مشغول مذاکره برای پیوستن به فیلم اکشن مهیج Ambulance به کارگردانی مایکل بی (Michael Bay) است. گزارش‌شده است که بازیگران دیگری نیز مشغول مذاکره برای پیوستن به جیلنهال در این عنوان که فیلم‌برداری آن قرار است از ماه ژانویه آغاز شود، هستند. هنوز توزیع‌کننده‌ای برای این اثر مشخص نشده اما به گفته‌ی منابع آگاه، Universal Pictures در حال طی مراحل نهایی برای به‌دست آوردن حقوق توزیع فیلم است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این اثر درواقع بر اساس فیلم دانمارکی Ambulancen به تهیه‌کنندگی Nordisk Film Productions است که کریس فداک (Chris Fedak) فیلم‌نامه‌ی آن را نوشته بود. جیمز وندربیلت (James Vanderbilt)، بردلی فیشر (Bradley Fischer) و ویل شراک (Will Sherak) تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند. داستان اصلی هنوز مشخص نیست اما برخی از افراد آگاه که در پروژه دخیل هستند گفته‌اند که فیلم در مایه‌ی اکشن مهیج‌های جذاب دهه‌ی ۹۰ مانند فیلم Speed و Bad Boys است. فیلم‌نامه‌ی این اثر برای مدت‌زمان زیادی در دست نگارش و ویرایش بود اما تا قبل از بی کارگردانی برای آن یافت نشده بود.

تولید چنین اثری به‌تنهایی کاری بسیار چالش‌برانگیز خواهد بود اما اگر کسی توانایی پذیرفتن چنین چالشی را داشته باشد، آن فرد کارگردان کهنه‌کار مایکل بی است که کارنامه‌ی حرفه‌ای‌اش پرشده با پروژه‌هایی است که تولیدشان سخت بوده. او تا به اینجا سال ۲۰۲۰ شلوغی را سپری کرده است و تهیه‌کنندگی مهیج Songbird را بر عهده داشته است، فیلمی پیشگام که جزو اولین آثاری بود که تولیدشان را در طول دوران شیوع کوید-۱۹ آغاز کردند؛ اثری کارگردانی شده توسط آدام میسون (Adam Mason ) و با درخشش کی.جی. آپا (K.J. Apa) که اتمام فیلم‌برداری آن با بالا رفتن شمار موارد ابتلا به کوید در ایالات‌متحده امری غیرممکن به نظر می‌رسید اما سماجت بی به‌عنوان یک تهیه‌کننده برای به اتمام رساندن کار ضمن حفظ موارد ایمنی، نقش بزرگی برای باز کردن راه برای سایر تولیدات و حرکت روبه‌جلویشان ایفا کرد.

متأخرترین عنوانی که بی کارگردانی آن را انجام داده، فیلم اکشن ۶ Underground محصول Netflix با حضور رایان رینولدز (Ryan Reynolds) است همچنین توسعه‌ی فیلم Black 5 محصول Sony را نیز آغاز کرده است.

جیلنهال نیز با درخشش در مهیج The Guilty که در آن مجدداً با آنتوان فوکوآ (Antoine Fuqua) کارگردان فیلم Southpaw همکاری کرده و هم‌اکنون در لس‌آنجلس در حال فیلم‌برداری است، سال پرکاری را سپری کرده است. او همچنین اخیراً قراردادی را برای حضور در سریال The Son محصول HBO که در آن با کارگردان فیلم Prisoners یعنی دنی ویلنوو (Denis VIlleneuve) همکاری خواهد کرد، به امضا رسانده است. او برای بازی در تئاتر Sea Wall/A Life نامزد دریافت جایزه‌ی تونی شد و برای تهیه‌کنندگی نمایش Slave Play مجدداً نامزد این جایزه شد.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.