پوستر تازه‌ای از سریال The Stand منتشر شد

30 November 2020 - 15:30

در پی انتشار تریلر سریال The Stand در هفته‌ی گذشته، شبکه‌ی CBS All Access پوستر جدیدی برای این اقتباس استیون کینگی (Stephen King) پیشِ رو منتشر کرد که در آن شاهد روبه‌رو شدن مادر ابیگیل و اعضای منطقه‌ی آزاد بولدر با شرور ماورا‌الطبیعی رندال فلگ هستیم. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال The Stand به نویسندگی جاش بون (Josh Boone) و بن کول (Ben Cavell)، دیدگاه آخرالزمانی کینگ از دنیایی است که توسط طاعون نابود شده و میان نبردی کلاسیک بین خیر و شر در تقلا است. سرنوشت و مسئولیت نجات بشریت بر روی شانه‌های نحیف مادر ابیگیل ۱۰۸ ساله و تعداد انگشت‌شماری از بازماندگان سنگینی می‌کند؛ بدترین کابوس آن‌ها در وجود مردی با تبسمی مرگبار و قدرت‌هایی غیرقابل توضیح تجلی پیدا کرده است: رندال فلگ یا مرد تاریک.

بازیگران این عنوان را جیمز مارسدن (James Marsden) از سریال Westworld در نقش استو ردمن، امبر هرد (Amber Heard) از Aquaman در نقش نادین کراس، اودسا یانگ (Odessa Young) از Assassination Nation در نقش فرنی گلداسمیث و هنری زاگا (Henry Zaga) از ۱۳ Reasons Why در نقش نیک آندرز تشکیل می‌دهند. در کنار آن‌ها جوان آدپو (Jovan Adepo) از Overlord در نقش لری اندروود، اوون تیگ (Owen Teague) از Black Mirror در نقش هارولد لودر، برد ویلیام هنکه (Brad William Henke) از Orange Is the New Black در نقش تام کالن، دنیل سونجاتا (Daniel Sunjata) از Rescue Me در نقش کاب، ووپی گلدبرگ (Whoopi Goldberg) از Sister Act در نقش مادر ابیگیل، نت ولف (Nat Wolff) از The Fault in Our Stars در نقش لوید هنرید، کاترین مک‌نامارا (Katherine McNamara) از Arrow در نقش جولی لاری، ایِن بیلی (Eion Bailey) از ER در نقش تدی وِیزَک، همیش لینکلیتر (Hamish Linklater) از Legion در نقش دکتر الیس، گرگ کینیر (Greg Kinnear) از House of Cards در نقش گلن بیتمن، هدر گراهام (Heather Graham) از Angie Tribeca در نقش ریتا بلکمور، ازرا میلر (Ezra Miller) از Justice League در نقش تِرشکَن من (مرد آشغالدانی) و الکساندر اسکارشگورد (Alexander Skarsgard) از Big Little Lies در نقش رندال فلگ به ایفای نقش در این اثر پرداخته‌اند.

سریال The Stand در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۷ آذر) بر روی سرویس استریمی CBS All Access در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: Flickering Myth

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.