استودیو Legendary از پخش فیلم‌های خود در شبکه HBO Max ناراضی است

9 December 2020 - 12:30

در طی هفته پیش خبر شکه کننده‌ای از طرف کمپانی Warner Bros منتشر شده بود مبنی بر اینکه تمامی فیلم‌هایی که آن‌ها برای پخش در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی کرده‌اند در روز انتشار در شبکه اینترنتی HBO Max نیز پخش خواهد شد و اکنون طبق گزارش وب‌سایت ددلاین اعلام کرده است که استودیو Legendary برای اکران فیلم‌های خود از جمله فیلم‌های Godzilla vs. Kong و Dune توسط برادران وارنر در شبکه HBO Max ناراحت و نگران است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این استودیو، سازنده دنیای فیلم‌های MonsterVerse کمپانی برادران وارنر می‌باشد و همچنین آن‌ها پیش از این نیز با کمپانی نتفلیکس در حال مذاکره بوده‌اند تا بتوانند فیلم Dune با کارگردانی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) که اقتباسی از رمان پرفروش نوشته شده به همین نام توسط فرانک هربرت (Frank Herbert) می‌باشد را با مبلغ ۲۵۰ میلیون دلار به آن‌ها بفروشند ولی طبق گزارش‌ها کمپانی برادران وارنر این قرارداد را کنسل کرده و بدون اطلاع دادن به استودیو Legendary برنامه‌ریزی کرده‌اند تا این فیلم را به همراه بقیه فیلم‌های خود در سال ۲۰۲۱ به صورت هم‌زمان هم در شبکه اینترنتی HBO Max و هم در سینماها به نمایش درآورند. سهم استودیو Legendary از بودجه ساخت فیلم Dune به میزان ۷۵ درصد می‌باشد چرا که آن‌ها مبلغ ۱۶۵ میلیون دلار را برای تولید این فیلم هزینه کرده‌اند و علاوه بر آن رقمی شبیه به این را نیز آن‌ها برای ساخت فیلم Godzilla vs. Kong هزینه کرده‌اند و گزارش‌ها حاکی از این است که استودیو Legendary نامه‌های قانونی را آماده کرده است تا آن‌ها را به کمپانی برادران وارنر بفرستد یا احتمال این وجود دارد که تا به حال این نامه‌ها را برای آن‌ها فرستاده باشد تا این استودیو بتواند تصمیم این کمپانی را به چالش بکشد.

فیلم حماسی، عظیم، اکشن و ماجراجویانه Godzilla vs Kong دو تا از بزرگ‌ترین نمادها در تاریخ صنعت سینما را جهت مبارزه با یکدیگر نشان خواهد داد که یک طرف این مبارزه گودزیلا ترسناک و مهیب قرار دارد و طرف دیگر آن کونگ نیرومند که در عین حال نیز انسان‌ها در این وسط در میانه ترازوی قدرت آن‌ها قرار گرفته‌اند.

بازیگرانی که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند شامل الکساندر اسکاشگورد (Alexander Skarsgård)، میلی بابی براون (Millie Bobby Brown)، ربکا هال (Rebecca Hall)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry)، شون اوگوری (Shun Oguri)، ایزا گونزالس (Eiza González)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، جولیان دنیسون (Julian Dennison)، کایل چندلر (Kyle Chandler) و دمیان بیچیر (Demián Bichir) می‌باشند.

فیلم Godzilla vs Kong چهارمین فیلم کمپانی برداران وارنر و استودیو Legendary از دنیای فیلم‌های Monsterverse می‌باشد که این فیلم توسط آدام وینگارد (Adam Wingard) کارگردانی شده است. فیلم‌نامه این فیلم را نیز نامزد دریافت جایزه اسکار با نام تری روسیو (Terry Rossio) به قلم درآورده است که او پیش از این نیز در کارنامه خود وظیفه نویسندگی فیلم‌نامه فیلم‌های Pirates of the Caribbean ،Deja Vu و Shrek را بر عهده داشته است. تولیدکنندگان این فیلم نیز شامل ماری پارنت (Mary Parent)، آلکس گارسیا (Alex Garcia)، اریک مک‌لئود (Eric McLeod) و برایان راجرز (Brian Rogers) می‌باشند. تهیه‌کنندگان اجرایی که در ساخت این فیلم نقش داشته‌اند نیز شامل کنجی اوکوهیرا (Kenji Okuhira)، یوشیمیتسو بانو (Yoshimitsu Banno)، جون جاشنی (Jon Jashni) و توماس تال (Thomas Tull) می‌باشند. دستیار تهیه‌کنندگان این فیلم نیز شامل جی اشنفلتر (Jay Ashenfelter)، جن کانروی (Jen Conroy) و تامارا کنت (Tamara Kent) هستند.

جدیدترین فیلم استودیو Legendary از سری فیلم‌های MonsterVerse آن‌ها پیش از این با نام Godzilla: King of the Monsters در تابستان سال قبل میلادی در سینماها به نمایش درآمده بود. داستان آن نیز به این صورت به اتمام رسید که گودزیلا توانست جایگاه اصلی و حقیقی خود را به عنوان حاکم تایتان‌ها در این فیلم به دست آورد. متأسفانه این فیلم از نظر مالی ناامید کننده ظاهر شد چرا که میزان فروش جهانی که این فیلم در مدت زمان اکرانش توانست کسب کند تنها به مبلغ ۳۸۶.۹ میلیون رسیده بود، در حالی که بودجه ساخت آن مبلغی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار بوده است.

فیلم Dune ماجراجویی قهرمانی افسانه‌ای و احساساتی است که داستان این فیلم درباره شخصی با نام پل آتریدس و با نقش‌آفرینی تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) می‌باشد که او مرد جوان بااستعداد، باهوش و شگفت‌انگیزی است که برای انجام دادن سرنوشت بزرگش که او قادر به درک آن نیست به دنیا آمده است و او باید به خطرناک‌ترین سیاره‌های جهان این فیلم سفر کند تا اطمینان حاصل کند که آینده‌ای برای خانواده و مردمش وجود خواهد داشت. همان‌طور که نیروهای بدخواه و بدجنس وارد جنگ در سیاره‌ای برای به دست آوردن منابع انحصاری باارزش‌ترین ماده موجود در جهان هستی این فیلم (ماده‌ای که این قابلیت را دارد که بزرگ‌ترین و عالی‌ترین پتانسیل انسان‌ها را آزاد کند) می‌شوند، تنها کسانی که بتوانند بر ترس خود قبله کنند از این جنگ زنده بیرون خواهند آمد.

بازیگران و ستاره‌های پرشماری که در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند شامل تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، جاش برولین (Josh Brolin)، استلان اسکاشگورد (Stellan Skarsgård)، دیوید باتیستا (Dave Bautista)، استیون مَکینلی هندرسون (Stephen McKinley Henderson)، زندیا کلمن (Zendaya Coleman‎)، چانگ چن (Chang Chen)، شارون دانکن-بروستر (Sharon Duncan-Brewster)، شارلوت رمپلینگ (Charlotte Rampling)، جیسون موموآ (Jason Momoa) و خاویر باردم (Javier Bardem) می‌باشند.

وظیفه کارگردانی فیلم Dune را دنی ویلنوو بر عهده داشته است که او پیش از این نیز برای انجام دادن وظیفه کارگردانی فیلم‌های Blade Runner 2049 و Sicario شهرت خود را کسب کرده است. با وجود اینکه فیلم Dune بیشتر شبیه به فیلم Blade Runner 2049 دنی ویلنوو خواهد بود تا فیلم Sicario ولی هر دو این فیلم‌ها چیزی شبیه به کارگردانی خشک و بی‌لطافت و صحنه‌هایی با محلی متروک را در خود دارند که طرفداران فیلم Dune از این کارگردان این موردها را انتظار دارند چرا که بخش بسیار بزرگی از داستان این فیلم در سیاره‌های کویری جریان دارد.

کمپانی برادران وارنر برنامه‌ریزی کرده است تا فیلم Godzilla vs Kong را در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) و فیلم Dune را در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max پخش کند.

منبع: کامینگ‌سون

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.