ریبوت سریال True Blood توسط سازنده Riverdale ساخته می‌شود

10 December 2020 - 14:00

گویا ریبوت سریال True Blood «خون حقیقی» توسط شبکه HBO در دست ساخت قرار دارد. این خبر شش سال پس از پایان سریال اصلی منتشر شده که در سال ۲۰۱۴ پس از هفت فصل به پایان رسید. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

سریال اصلی براساس مجموعه کتاب‌های The Southern Vampire Mysteries ساخته شد. در دنیایی که خون‌آشام‌ها به راحتی با انسان‌ها هم‌زیستی دارند، این سریال داستان سوکی استک‌هاوس (آنا پاکین (Anna Paquin))، یک پیشخدمت در لوئیزیانا که عاشق خون‌آشامی به نام بیل کمپتون (استیون مویر (Stephen Moyer)) می‌شود. این سریال همچنین الکساندر اسکارشگورد (Alexander Skarsgård) را در نقش اریک نورثمن به همگان معرفی کرد.

حالا به نظر می‌رسد ریبوت «خون حقیقی» توسط شبکه HBO در دست ساخت است. روبرتو آگیره ساکاسا (Roberto Aguirre-Sacasa) سازنده Riverdale «ریوردیل» و Chilling Adventures of Sabrina «ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا» تهیه‌کنندگی اجرایی و نویسندگی سریال را همراه با جیمی اوبرایان (Jami O’Brien) برعهده دارد. ‌همچنین گفته می‌شود آلن بال (Alan Ball)، سازنده سریال اصلی هم یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال است. فعلا اخباری درباره بازگشت هیچ کدام از بازیگران اصلی منتشر نشده و هیچ جزئیاتی درباره داستان مشخص نیست.

آگیره ساکاسا بهترین گزینه برای ساخت ریبوت «خون حقیقی» است، چون با Riverdale و Chilling Adventures of Sabrina مهارت خودش در روایت داستان‌های ماوراطبیعی را به اثبات رسانده است. او همچنین به تازگی قصد داشته سریالی درباره Dracula «دراکولا» بسازد که نشانگر علاقه شدید او به مسائل ماوراطبیعی است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.