Arthur the King؛ سیمو لیو همبازی مارک والبرگ خواهد شد

20 December 2020 - 00:00
Simu Liu

سیمو لیو (Simu Liu)، اکنون پس از به اتمام رساندن فیلم‌برداری فیلم مورد انتظار کمپانی Marvel Studios یعنی Shang Chi and the Legend of the Ten Rings، اولین پروژه‌ی جدید خود را انتخاب کرد. این بازیگر به فیلم Arthur the King با حضور مارک والبرگ (Mark Wahlberg) به کارگردانی سایمون سلان جونز (Simon Cellan Jones) پیوسته است. این کارگردان پس از خروج بالتازار کورماکور (Baltasar Kormakur) به دلیل تداخل در برنامه‌ی کاری‌اش برای هدایت سکان این عنوان ماجراجویانه به آن پیوست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که توسط Entertainment One و Tucker Tooley Entertainment تولید می‌شود، بر اساس کتابی منتشرشده در سال ۲۰۱۷ به نام Arthur: The Dog Who Crossed the Jungle to Find a Home به قلم مایکل لیندنورد (Mikael Lindnord) است. مایکل برنت (Michael Brandt) نویسندگی این فیلم که تولید آن از ماه ژانویه در جمهوری دومینیکن آغاز خواهد شد را انجام داده است.

علی سلیمان (Ali Suliman) و راب کالینز (Rob Collins) دیگر بازیگران این اثر هستند.

Arthur The King

Arthur the King با الهام از داستانی واقعی، لیندنورد کاپیتان یک تیم سوئدی مسابقات ماجراجویی (Adventure Racing) را دنبال می‌کند که طی یک مسابقه‌ی ۶۴۴ کیلومتری در جنگل‌های اکوادور با سگی زخمی و سرگردان ملاقات کرده و دوست می‌شوند؛ جایی که باید حین مبارزه با بیماری و زخم از رودخانه‌ها و برخی از دشوار گذرترین مسیرهای جهان عبور کنند. والبرگ نقش این ماجراجوی سوئدی و لیو نقش لیام را ایفا خواهند کرد.

تاکر تولی (Tucker Tooley) از فیلم‌های We’re the Millers و Den of Thieves، مارک کنتون (Mark Canton) از فیلم ۳۰۰ و سریال Power، کورتنی سالومِن (Courtney Solomon)، تسا تولی (Tessa Tooley)، والبرگ و استیون لوینسون (Stephen Levinson) تهیه‌کنندگی و دوروتی کنتون (Dorothy Canton)، مایکل برنت و لیندنور تهیه‌کنندگی اجرایی این عنوان را بر عهده دارند. شرکت‌های تولیدکننده‌ی این اثر نیز کمپانی Tucker Tooley Entertainment، کمپانی Atmosphere Entertainment، کمپانی Closest to the Hole Productions و Leverage Communications هستند.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.