فیلم‌برداری پیش درآمد فیلم Army of the Dead به پایان رسید

23 December 2020 - 18:30
فیلم Army of the Dead

فیلم‌برداری پیش درآمد فیلم Army of the Dead «ارتش مردگان» از زک اسنایدر به پایان رسیده و فیلم بعدی زامبی اسنایدر در تابستان پخش خواهد شود؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌برداری پیش درآمد فیلم مورد انتظار Army of the Dead به کارگردانی زک اسنایدر به پایان رسیده است. Army of the Dead در تابستان امسال در شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد و بسیاری از بازیگران این فیلم در پیش درآمد این فیلم نیز همان نقش را ایفا می‌کنند.

ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel)، استوارت مارتین (Stuart Martin)، متیوس شوویفر (Matthias Schweighöfer) و روبی او فی (Ruby O’Fee) در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد. جزئیات داستان فیلم هنوز نامشخص است اما طبق گزارشات روی کاراکترهای فیلم Army of the Dead قبل از وقایع فیلم تمرکز دارد. شوویفر علاوه بر نقش‌آفرینی در فیلم کارگردانی را نیز برعهده خواهد داشت.

فیلم Army of the Dead مدت زیادی درحال تولید بوده است. کار تولید این فیلم در سال ۲۰۰۸ شروع شد و بعد از فاصله گرفتن زک اسنایدر از فیلم Justice League، کار بر روی این فیلم را شروع کرد. این فیلم به عنوان دنباله معنوی بازسازی فیلم Dawn of the Dead از جورج رومرو (George Romero) که توسط اسنایدر ساخته شد، توصیف شده است. عملکرد خوب اسنایدر در این فیلم باعث هیجان طرفداران برای بازگشت وی به این ژانر شده است.

حتی قبل از اینکه طرفداران بتوانند نگاهی به فیلم مورد انتظار داشته باشند، اسنایدر تایید کرد که فیلم‌برداری پیش درآمد فیلم Army of the Dead نیز به پایان رسیده است. این کارگردان با انتشار عکسی از گروه بازیگران این فیلم در توئیتر اعلام کرد که فیلم‌برداری این فیلم به پایان رسیده است. اسنایدر همینطور از کارکنان و بازیگران فیلم و شبکه نتفلیکس قدردانی کرد. جزئیات کمی درباره فیلم پیش درآمد و تاریخ پخش آن در دسترس است.

برخی گمان می‌کنند که این فیلم یک دنباله سری برای فیلم پرطرفدار بازسازی شده Dawn of the Dead وی در سال ۲۰۰۴ بوده است، با اینکه هیچ اشاره‌ای به این موضوع نشده است، این موضوع تعجب‌آور نخواهد بود. ظاهرا این دو فیلم در یک دنیا اتفاق می‌افتند و این می‌تواند این فرصت را به اسنایدر بدهد تا این دو فیلم را باهم مرتبط سازد، این اتفاق ممکن است از طریق پیش درآمد فیلم یا خود فیلم اصلی صورت بگیرد.

با اینکه به علت فیلم‌برداری مجدد تاریخ پخش فیلم Army of the Dead مشخص نیست، هر اتفاقی ممکن است صورت گیرد. حالا با اتمام فیلم‌برداری پیش درآمد این فیلم اسنایدر می‌تواند دو فیلم را یکی پس از دیگری پخش کند. این نه تنها مورد انتظار بودن فیلم را بالا برده بلکه به کارگردان نیز کمک کرده تا داستان منسجم‌تری را تعریف کند. همینطور یک انیمه نیز درباره شخصیت باتیستا (Bautista) در راه است.

منبع : Screen Rant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.