تریلر مستند جدید مارتین اسکورسیزی منتشر شد

2 January 2021 - 21:16
مستند Pretend It's a City

در تاریخ ۸ ژانویه، یک مستند هیجان‌انگیز و غیرمنتظره از مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) از نتفلیکس پخش خواهد شد. این مستند Pretend It’s a City نام دارد و راجع به دوست قدیمی اسکورسیزی، فران لبوویتز (Fran Lebowitz) است و به‌عنوان “یک کتاب راهنمای شدیدا خنده‌دار که آرزوی هر نیویورکی است”، توصیف شده است. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم که در دوران قرنطینه‌ی خانگی پخش می‌شود و ماجرای پرسه‌زدن لبوویتز در نیویورک و فلسفه‌بافی‌های او از مشاهداتش از شهر است، به‌طور ناخواسته به یک سند تاریخی از شهر نیویورک، قبل از شروع همه‌گیری کووید_۱۹ و قرنطینه‌ی خانگی تبدیل شده است. تریلر را تماشا کنید تا با فضا و عطر و بوی این مستند آشنا شوید.

در خلاصه‌ی رسمی منتشرشده‌ی مستند، اطلاعات بیش‌تری راجع‌به آن وجود دارد:

“این مستند، نیویورک را با نگاه به جنبه‌های مختلف توریستی‌اش؛ از پول و مترو و هنر گرفته تا چگونگی پیاده‌روی در میدان تایمز بررسی می‌کند (برای پیاده‌روی در این میدان، روشی مخصوص وجود دارد!). در طول مسیر، گذشته‌ی خود لبوویتز مورد توجه قرار می‌گیرد: گذشته‌ای که با کنجکاوی مداوم و تلاش برای استقلال تقویت و طی شده است.”

هم‌چنین این مستند تجربه‌ای نامعمول در کارنامه‌ی سینمایی مارتین اسکورسیزی به‌شمار می‌رود. او به‌عنوانی کارگردانی شناخته می‌شود که فیلم دنباله‌دار نمی‌سازد؛ ولی این مستند به عنوان دنباله‌ی مستند سال ۲۰۱۰ او، Public Speaking، معرفی شده است. Public Speaking یکی دیگر از مستندهای پرطرفدار راجع‌به لبوویتز بود، که_ همان‌طور که از نامش پیداست_ شامل سخنرانی‌های مختلفی از لبوویتز می‌شد.

Pretend It’s a City در تاریخ ۸ ژانویه ۲۰۲۱ از نتفلیکس پخش خواهد شد. هم‌چنین اسکورسیزی پروژه های جدیدی را برای اپل در دست اجرا دارد که فیلم‌برداری برخی از آن‌ها از ماه فوریه ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.