فیلم The Suicide Squad درجه‌ی سنی بزرگسالان را دریافت کرد

2 January 2021 - 23:51
درجه سنی فیلم Suicide Squad

جیمز گان (James Gunn) رسماً تایید کرد که فیلم Suicide Squad دارای درجه R (مناسب برای بزرگسالان) خواهد بود. با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم، بازسازی نسخه‌ی سال ۲۰۱۶ خواهد بود. نسخه‌ی ۲۰۱۶ این فیلم با نقدهای منفی بسیاری مواجه شد. هواداران امیدوارند که جیمز گان بتواند اثر زیبایی در مورد این دسته بسازد. در حالی که گان و دیگران تأکید کرده‌اند که فیلم جدید چیزی فراتر از بازسازی فیلم اول است، اما از بسیاری جهات به‌نظر می‌رسد کار تمام شده باشد. اعضای برجسته‌ی تیم بازیگران فیلم اصلی مانند جوئل کینامان، ویولا دیویس، جی کورتنی و مارگوت رابی همگی در حال ایفای دوباره‌ی نقش‌های خودشان هستند.

جیمز گان اکنون خبر دیگری درباره‌ی این فیلم منتشر کرده است. فیلم Suicide Squad دارای درجه R خواهد بود. از مدت‌ها قبل این احتمال وجود داشت که این فیلم چنین درجه‌‌ای را دریافت کند و این فیلم دومین اثر دارای درجه‌ی R برای دنیای دی‌سی (DC) پس از Birds of Prey است . جیمز گان درجه‌بندی سنی فیلم Suicide Squad را در توییتر تأیید کرد. او پیش از این، با فیلم Guardian of Galaxy که درجه‌ی سنی مناسب خانواده را داشت، توانست در دنیای ابرقهرمانان موفق ظاهر شود. با این اوصاف انتخاب درجه‌ی سنی بزرگسال برای این فیلم راه هوشمندانه‌ای به‌شمار می‌آید.

ترکیب این کامیک با خشونت شدید و شوخ طبعی بی‌ادبانه آن را بیشتر در گروه آثاری مانند Deadpool قرار می‌دهد. در حالی که خون‌ریزی و خشونت مسیری تضمین شده برای رسیدن به یک فیلم بهتر نیست، اما آزادی اضافی دقیقاً همان چیزی است که فیلم جدید برای رفع اشتباهات قبلی خود به آن نیاز دارد. علاوه بر این‌که فیلم اخیر یکی از بزرگ‌ترین آثار آتی دی‌سی است و  نقش به‌سزایی در گسترش دنیای دی‌سی خواهد داشت.

زک اسنایدر نیز درجه‌بندی سنی، نسخه‌ی جدید فیلم Justice League را R اعلام کرد. فیلم The Suicide Squad قرار است در تاریخ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ (۶ آگوست ۲۰۲۱) در سینماها و شبکه‌ی استریم اچ‌بی‌او مکس (HBO Max) اکران شود. تصاویر منتشر شده از این فیلم را از اینجا مشاهده کنید.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.