مایکل سی هال درباره پایان سریال Dexter صحبت کرد

5 January 2021 - 12:38
سریال Dexter

مایکل سی هال (Michael C. Hall) بازیگر نقش اصلی سریال پرطرفدار Dexter محصول شبکه شوتایم در مصاحبه اخیر خود ضمن اعتراف به ناامیدکننده بودن پایان این سریال، از برنامه‌های خود برای جبران قسمت پایانی آن در فصل جدیدی که قرار است از این سریال پخش شود صحبت کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او در این مصاحبه گفت که پایان این سریال بسیار ناخوشایند و بد بوده و همچنین او در عین حال بسیار هیجان‌زده است تا دوباره این نقش را در فصل جدید آن بازی کند. او در مصاحبه خود با وب‌سایت The Daily Beast برای بهبود پایان قبلی این سریال گفت:

گفتگویی در این باره (بهبود پایان قبلی سریال) در حال انجام است و احتمالات مختلفی جهت حل این مشکل در این سال‌ها پدیدار شده است. فکر می‌کنم که در این مورد، داستانی که قبلاً گفته شده ارزش این را دارد که از راهی دیگر دوباره تعریف شود و فکر می‌کنم که مدت زمان کافی از آن سپری شده تا این پایان مشکلات پایان قبلی را جبران کند.

وقتی از او سؤال شد که آیا انتقاداتی که نسبت به قسمت پایانی این سریال صورت گرفته درست بوده یا نه، مایکل سی هال توضیح داد که او شخصاً باور دارد که اعمال صورت گرفته توسط کاراکتر دکستر قابل توجیه بوده و در ادامه گفت:

انتقادی که بیانگر تجربه کسی باشد قابل قبول است. فکر می‌کنم که برخی از این انتقادات مربوط به این مورد بوده و دیگر انتقادات صورت گرفته از آن نیز بیشتر در مورد چگونگی اتفاقات قسمت پایانی این سریال بود، تا در مورد چرایی آن‌ها باشد و این انتقادات نیز صحیح هستند. ما قطعاً در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که سطح انتظارت از قسمت پایانی یک سریال بسیار بالا رفته و به صورت هم‌زمان نیز انتظار می‌رود که عنصرهایی مانند غافلگیر کردن، خشنودی و خاتمه داستان در پایان یک سریال وجود داشته باشند.

مایکل سی هال دوباره در نقش دکستر، قاتل زنجیره‌ای با کد اخلاقی خاصش به شبکه شوتایم بازخواهد گشت و او تنها کسی از این سریال نیست که نسبت به پایان بد آن اظهار تأسف کرده است. پیش از این نیز، شورانر این سریال با نام کلاید فیلیپس (Clyde Phillips) گفته بود که دوست دارد دوباره فرصتی جهت نوشتن پایان دومی برای این سریال و راضی کردن طرفداران را داشته باشد.

کلاید فیلیپس قبلاً گفته بود که فصل جدید این سریال را فرصتی دوباره برای ادامه دادن داستان آن به صورت صحیح می‌داند. با این حال او خاطر نشان کرد که فصل جدید این سریال، فصل نهم سریال Dexter نیست و فیلم‌نامه قسمت‌های جدید آن، اتفاقاتی که پیش از این در فصل‌های قبلی این سریال رخ داده را خنثی نخواهد کرد.

سریال Dexter برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ در شبکه شوتایم به نمایش درآمد و در مجموع ۸ فصل از آن پخش شد که داستان آن بر روی تحلیلگر پزشکی قانونی و قاتل زنجیره‌ای با نام دکستر مورگان تمرکز داشت. در ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ماه ۱۳۹۹) اعلام شد که فصل جدید ۱۰ قسمتی از این سریال تولید خواهد شد و انتظار می‌رود روند تولید آن از پاییز سال ۲۰۲۱ آغاز شود. مارکوس سیگا (Marcos Siega) که پیش از این وظیفه کارگردانی ۱۰ قسمت از سریال اصلی را بر عهده داشته، کارگردانی ۶ قسمت از فصل جدید آن را انجام خواهد داد.

هنوز تاریخ پخش فصل جدید سریال Dexter اعلام نشده است.

منبع: سی‌بی‌آر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.