تریلر جدیدی از انیمیشن The Witcher: Nightmare of the Wolf منتشر شد

11 August 2021 - 12:48
The Witcher: Nightmare of the Wolf

کمپانی نتفلیکس به‌تازگی تریلر کاملی را از فیلم انیمیشنی آینده خود با عنوان The Witcher: Nightmare of the Wolf که پیش‌درآمدی برای سریال ویچر می‌باشد، منتشر کرده است.

دنیای سریال The Witcher در شبکه اینترنتی نتفلیکس در حال گسترش می‌باشد و فیلم انیمیشنی جدید The Witcher: Nightmare of the Wolf نیز قرار است تا زمان پخش فصل دوم سریال The Witcher، با به نمایش گذاشتن ماجراهایی جدیدی طرفداران این فرنچایز را سرگرم کند.

وظیفه به قلم درآوردن فیلم‌نامه این انیمیشن را فیلم‌نامه‌‌نویسی با نام بو دمایو (Beau DeMayo) بر عهده داشته است. علاوه بر این، کار هدایت این انیمیشن را نیز کارگردانی با نام کوانگ ایل هان (Kwang Il Han) از استودیو انیمیشن‌سازی کره‌ای Studio Mir انجام داده است.

از کارهای قبلی این کارگردان می‌توان به سریال انیمیشنی شبکه Nickelodeon با عنوان The Legend of Korra اشاره کرد.

لورن اشمیت هیسریش (Lauren Schmidt Hissrich)، مدیر سریال The Witcher و تهیه‌کننده اجرایی فیلم انیمیشنی The Witcher: Nightmare of the Wolf نیز، جزء تولید‌کنندگان این پروژه بوده است.

داستان این انیمیشن بر روی کاراکتری با نام وسمیر (Vesemir) که استاد گرالت بوده و قرار است در فصل دوم سریال The Witcher نیز دیده شود، تمرکز دارد. تریلر به نمایش درآمده از این انیمیشن نشان می‌دهد که جهان آن، با دنیای حاضر در فصل دوم سریال The Witcher، تفاوت بسیاری خواهد داشت.

به عنوان مثال، هیولاهای متعددی در دنیای این انیمیشن وجود دارد که باعث ایجاد رعب و وحشت بسیاری در دهکده‌ها شده‌اند و در عین حال، ویچر‌های بسیاری نیز در این دنیا دیده می‌شوند که حاضر هستند در قبال دریافت چندین سکه، آن‌ها را از بین ببرند.

علاوه بر این، تریلر به نمایش گذاشته شده از فیلم انیمیشنی The Witcher: Nightmare of the Wolf، وعده توضیح دادن داستان ویچرها را نیز در این انیمیشن می‌دهد.

راوی این تریلر به نحوه به وجود آمدن ویچرها نیز اشاره‌ای کرده چرا که در بخشی از این تریلر می‌توان پسر جوانی را مشاهده کرد که مشغول نوشیدن مایعی سبز رنگ است که پس از نوشیدن آن، به صورت دردناکی ظاهرش تغییر می‌کند.

با توجه به نحوه برخورد مردم با کاراکتر گرالت در سریال The Witcher، بسیار جالب خواهد بود تا به زمانی برگردیم که در آن، مردم ویچرها را مانند جنگجویانی بی‌رحم می‌شناختند.

تریلر به نمایش گذاشته شده از این انیمیشن، خبر از جو کاملاً متفاوتی نسبت به فصل دوم سریال The Witcher می‌دهد و به نظر می‌رسد که استودیو انیمیشن‌سازی Studio Mir نیز، فیلم انیمیشنی بسیار دیدنی را خلق کرده است.

فیلم انیمیشنی The Witcher: Nightmare of the Wolf قرار است در تاریخ ۲۳ اوت امسال (یکم شهریور ماه ۱۴۰۰) در شبکه اینترنتی نتفلیکس به نمایش گذاشته شود.

تریلر به نمایش گذاشته شده از این انیمیشن را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.