برونو مارس ستاره‌ی اثر موسیقی محور بعدی دیزنی خواهد بود

7 February 2020 - 11:00

به گزارش Deadline، برنده‌ی گرمی و خواننده‌ی مشهور برونو مارس (Bruno Mars) قراردادی را برای ایفای نقش اصلی در فیلم جدید با تم موزیکال Disney امضا کرده است که شامل خلق ترانه‌های تازه و جدیدی برای این اثر نیز می‌شود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم موسیقی محور بدون عنوان اولین ایفای نقش بزرگ برونو مارس در یک اثر سینمایی را پس از گذشت حدود ۲۸ سال از حضور او در نقش الویس کوچک در کمدی ۱۹۹۲ ساخته‌ی اندرو برگمن (Andrew Bergman) یعنی Honeymoon in Vegas با بازی نیکولاس کیج (Nicolas Cage) و سارا جسیکا پارکر (Sarah Jessica Parker) را برایش رقم خواهد زد. برونو مارس همچنین از صداپیشگان انیمیشن Rio 2 ساخته‌ی Blue Sky Studios نیز بود.

برونو مارس در سال ۲۰۱۰ پس از انتشار نخستین آلبوم استودیویی خودش یعنی Doo-Wops & Hooligans که بسیاری از ترانه‌های مشهور او در همین آلبوم قرار دارند به شهرت رسید. بعدتر او جایزه‌ی بهترین خواننده مرد سبک پاپ Grammy را دریافت کرد. این خواننده-ترانه‌سرای متولدشده در هاوایی، تاکنون دو آلبوم دیگر با عنوان‌های Unorthodox Jukebox و ۲۴K Magic را منتشر کرده است. پس از ۱۰ سال فعالیت، ۱۱ جایزه‌ی گرمی، ۳ تور جهانی با بلیت‌های تمام فروخته‌شده و فروش میلیون‌ها نسخه از آهنگ‌هایش، برونو مارس اکنون به چهره‌ای جهانی تبدیل‌شده است که همچنان به تولید ترانه‌های به‌یادماندنی ادامه می‌دهد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.