تصاویر جدید از Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 منتشر شد

3 January 2021 - 00:39

دو تصویر جدید از انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 منتشر شده است که نکاتی از آن برداشت می شود. آیا مایلز مورالس در این دنباله یک همکار جدید پیدا می‌کند؟ در ادامه با سنیما فارس همراه باشید.

صبر کنید، آیا ما الان تایید کردیم که انیمیشنی به نام Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 وجود خواهد داشت؟ از ژوئن سال ۲۰۲۰، تولید دنباله انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse که برنده یک جایزه اسکار شد، آغاز شده و هیچ به‌روزرسانی مهمی در مورد روند پیشرفت تولید نداشته است. مطمئناً ما می‌دانیم که شامیک مور (Shameik Moore) قرار است برای صداپیشگی مایلز مورالس برگردد و ژواکیم دس سانتس (Joaquim Dos Santos) کارگردان The Legend of Korra نیز قرار است دنباله را کارگردانی کند. جالب است که حتی می‌دانیم فیل لرد (Phil Lord) و کریستوفر میلر (Christopher Miller) بار دیگر تهیه‌کنندگی این انیمیشن را بر عهده خواهند داشت.

اما آن چه می‌خواهیم، عکس‌های واقعی از Into the Spider-Verse 2 است. آرزویی که وقتی حساب توییتر این انیمیشن در اوایل هفته دو عکس جدید به اشتراک گذاشت، تحقق یافت. این عکس‌های جدید مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ (ملقب به میگل اوهارا) را در ژست‌های مختلف نشان می‌دهند. همچنین ممکن است این تصاویر جدید از صحنه Spider-Verse جایی که Spider-Man 2099 معرفی شد گرفته شده باشند. این شخصیت یک متخصص ژنتیک است که در نیویورک آینده زندگی می‌کند و تلاش او برای بازآفرینی توانایی‌های مرد عنکبوتی منجر به آمیختن DNA خود با DNA نوجوان تارانداز (مرد عنکبوتی) می‌شود و در فیلم اول اسکار آیزاک (Oscar Isaac) صداپیشگی او را بر عهده داشت.

آن چه بیش از همه در مورد تصاویر مرد عنکبوتی جذابیت دارد این است که گویا این تصاویر اشاره‌ای به بازگشت کاراکترها در دنباله Into the Spider-Verse دارند. حتی اگر آیزاک برای صداپیشگی مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ برنگردد، به نظر می‌رسد این شخصیت در ادامه ماجراجویی‌های جهان‌های چندگانه مایلز مورالس نقش خواهد داشت. بازگشت احتمالی Spider-Man 2099 برای این دنباله، همان‌طور که توسط این تصاویر جدید نشان داده شده است، می‌تواند اولین نشانه در مورد همراهان عنکبوتی جدیدی باشد که در Into the Spider-Verse 2 ظاهر می‌شوند.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 در حال حاضر برای اکران در ۷ اکتبر ۲۰۲۲ (۱۵ مهر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. در قسمت زیر می‌توانید تصاویر به تازگی منتشر شده از دنباله جدید این انیمیشن را ببینید.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.