دومین تریلر Avengers: Infinity War منتشر شد

16 March 2018 - 22:47

به تازگی دومین تریلر رسمی از فیلم موردانتظار Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدیت» توسط شرکت مارول منتشر شده است. تریلری که قطعاً برای طرفداران این مجموعه و ابرقهرمانان مارول، جذابیت‌های ویژه‌ای دارد. برای مشاهده‌ی این تریلر و پوستر جدید فیلم، با سایت سینماگیمفا همراه باشید.

مارول یک مسیر ده ساله بی‌سابقه را برای ساخت و گسترش دنیای سینمایی منحصر به فرد خود سپری کرده است. مسیری که در آن شاهد فیلم‌های فراوان و لحظات خاطره‌انگیزی با ابرقهرمانان این شرکت‌ بوده‌ایم. اکنون مارول پس از سپری کردن دورانی طولانی و پرداختن به شخصیت بسیاری از قهرمانان خود، تصمیم دارد عظیم‌ترین و مرگبارترین فیلم ابرقهرمانانه خود را در قالب Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدیت» بر روی پرده‌های سینما نشان دهد. در حالیکه قهرمانان گروه انتقام‌جویان تاکنون با تهدیدها و دشمنان زیادی رو به رو شده‌اند، اما دشمن جدید آن‌ها یک خطر تازه و بسیار قدرتمند است. تانوس می‌تواند مرگبارترین تهدید این قهرمانان تا به این لحظه باشد.

اکنون شما در جدیدترین تریلر این فیلم سینمایی که در بالا قابل مشاهده است می‌توانید نماهایی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز را از Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدیت» مشاهده کنید. جمع شدن تمام ابرقهرمانانی که تاکنون در فیلم‌های مختلف مارول دیده‌ایم برای نبرد با تانوس بسیار تماشایی است.

Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدیت» توسط آنتونی روسو و جو روسو کارگردانی می‌شود. تهیه‌کنندگی فیلم نیز برعهده‌‌ی کوین فیج (Kevin Feige) است. بازیگرانی نظیر رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr)، کریس پرت (Chris Pratt)، مارک روفالو (Mark Ruffalo)، زویی سالدانا (Zoe Saldana)، بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch)، جاش برولین (Josh Brolin)، جرمی رنر (جرمی رنر) کریس همسورث (Chris Hemsworth)، تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، کریس پرت (Chris Pratt)، اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، تام هالند (Tom Holland) و … در فیلم حضور دارند. شما جدیدترین پوستر فیلم را نیز می‌توانید در پایین مشاهده کنید.

فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان : جنگ ابدیت» از روز ۷ اردیبهشت ماه (۲۷ آوریل ۲۰۱۸ میلادی) در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. دنباله‌ی این فیلم هم که هنوز عنوان مشخصی ندارد، در سال ۲۰۱۹ میلادی اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon
برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.