قرار بود از بازیگر دیگری برای نسخه مسّن کاپیتان آمریکا استفاده شود

14 January 2021 - 11:50
فیلم Avengers: Endgame

آنتونی مکی (Anthony Mackie) به تازگی گفت که نزدیک بوده از بازیگر دیگری به جز خود کریس ایوانز (Chris Evans) برای بازی در نسخه مسّن کاپیتان آمریکا در فیلم Avengers: Endgame استفاده شود.

درست است که دنیای سینمایی مارول در حال ورود به فاز جدیدی می‌باشد ولی دو سال پیش، تمامی صحبت‌ها و خبرها در رابطه با پایان فاز قبلی بوده است. فیلم Avengers: Endgame در تاریخ آوریل ۲۰۱۹ در سینماها به نمایش درآمد و توانست پایان فوق‌العاده‌ای را برای خط داستانی Infinity Saga رقم بزند. این فیلم به سرعت تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شد و طرفداران و مخاطبان نیز از صحنه‌های فوق‌العاده و عظیم این فیلم بسیار لذت بردند.

علاوه بر آن، با نحوه خداحافظی از کاراکترهای مرد آهنی با نقش‌آفرینی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) و کاپیتان آمریکا با نقش‌آفرینی کریس ایوانز، ثابت شد که این فیلم تجربه منحصر به فردی را برای مخاطبان رقم زده است.

در پایان فیلم Avengers: Endgame، صحنه‌ای شوکه کننده وجود داشت که در آن کاراکتر استیو راجرز پس از قرار دادن تمامی سنگ‌های ابدیت در جای خودشان، تصمیم گرفت به دهه ۱۹۴۰ برگردد. مخاطبان در انتهای این فیلم، با نسخه پیر این کاراکتر مواجه شدند که در این صحنه، کاپیتان آمریکا لقب خود و سپرش را به کاراکتر سم ویلسون با نقش‌آفرینی آنتونی مکی واگذار کرد.

با کمک گرفتن از پروتز و مقداری جلوه‌های ویژه، خود کریس ایوانز نقش نسخه مسّن کاراکترش را در این فیلم ایفا کرد که باعث به وجود آمدن شوق بسیاری در مخاطبان و طرفداران این کاراکتر شد. با این حال، به نظر می‌رسد که در ابتدا قرار بوده بازیگر دیگری نقش نسخه مسّن کاراکتر کاپیتان آمریکا را در این فیلم بازی کند.

آنتونی مکی جدیداً با حضور در برنامه The Jess Cagle Show، درباره پروژه بعدی خود در MCU با نام The Falcon and the Winter Soldier صحبت‌هایی را انجام داده است. در طی این مصاحبه، آنتونی مکی درباره فیلم Endgame صحبت کوتاهی را انجام داد و اطلاعات جدیدی را از پشت‌ صحنه این فیلم منتشر کرد، بدین ترتیب که قرار بوده از بازیگر دیگری برای بازی در نقش نسخه مسّن کاپیتان آمریکا استفاده شود.

او در رابطه با این موضوع گفت:

آن‌ها سه بازیگر را برای بازی در این نقش (نسخه مسّن کاپیتان آمریکا) به سر صحنه آوردند ولی هیچ‌کدام از آن‌ها شبیه نسخه مسّن کریس ایوانز نبودند. نسخه مسّن او توسط این بازیگرها شبیه جرج کلونی (George Clooney) بود. این کاراکتر قرار بود ۹۵ سال سن داشته باشد و هنوز هم خوش‌تیپ باشد؛ بنابراین در نهایت آن‌ها از چهره‌پردازها و پروتز برای خلق نسخه مسّن کاراکتر او استفاده کردند و با توجه به نحوه بازی فوق‌العاده کریس ایوانز، در نهایت کار بسیار خوبی از آب درآمد. او (کریس ایوانز) نحوه صحبت کردن و جنبه‌های دیگر نسخه مسّن کاراکتر خود را به خوبی اجرا کرد و کار بسیار خوبی را انجام داد.

قطعاً برای طرفداران، دیدن نسخه مسّن کاراکتر کاپیتان آمریکا صحنه‌ای ناخوشایند بوده ولی نمی‌توان منکر تأثیرگذاری آن شد. دیدن بازیگر دیگری در نقش کاپیتان آمریکا در لحظه آخر حضور این کاراکتر در دنیای سینمایی مارول، امکان داشت تأثیرگذاری این صحنه را کاهش دهد. با استفاده از کریس ایوانز، طرفداران پایان این کاراکتر را در دنیای سینمایی مارول با نقش‌آفرینی او مشاهده کردند. همچنین گروه چهره‌پردازها و جلوه‌های ویژه این فیلم، کار فوق‌العاده‌ای را در نحوه به نمایش گذاشتن نسخه مسّن این کاراکتر انجام داده‌اند.

در دیگر قسمت‌های این مصاحبه نیز، آنتونی مکی در رابطه با تبدیل شدن یا نشدن کاراکتر سم ویلسون در سریال The Falcon and the Winter Soldier به کاپیتان آمریکا صحبت‌هایی را انجام داده است. در حالی که به نظر می‌رسید با گرفتن سپر کاپیتان آمریکا در فیلم Avengers: Endgame، او کاپیتان آمریکای بعدی دنیای سینمایی مارول خواهد بود ولی در سریال The Falcon and the Winter Soldier با مخالفت و فشار دولت آمریکا مواجه خواهد شد.

طرفداران قطعاً مایل هستند که او نسخه بعدی کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول باشد ولی به نظر می‌رسد برای تبدیل شدن به کاپیتان آمریکای بعدی، او راه درازی را در پیش خواهد داشت. با این حال، اگر سم ویلسون برای مقابله با این چالش‌ها آماده نبود، کاپیتان آمریکا هیچ‌وقت سپر و لقب خود را به او نمی‌داد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.