سریال WandaVision یک بازیگر معرفی نشده دارد

14 January 2021 - 17:57
WandaVision

بر اساس گفته‌های پال بتانی (Paul Bettany)، ظاهراً یکی از بازیگران حاضر در WandaVision به عنوان یک سورپرایز مخفی نگه داشته شده. این مجموعه‌ی جدید به عنوان بخشی از دنیای مارول روی شبکه دیزنی پلاس و در روز جمعه منتشر خواهد شد. با اینکه چیزی تا شروع پخش باقی نمانده، هنوز یکی از بازیگران سریال معرفی نشده است. هیجان زیادی برای آغاز این سریال به راه افتاده و اصلاً جای تعجب نیست که MCU چندین حقه را از دید بیننده‌ها دور نگه داشته باشد.

در کنار پال بتانی در نقش Vision و الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) در نقش واندا مکسیموف، حضور بازیگران دیگری نیز تأیید شده است. کاترین هان (Kathryn Hahn) به عنوان همسایه‌ی پر سر و صدای آن‌ها، تیونا پریس (Teyonah Parris) در نقش مونیکا رمبوی بزرگسال (Monica Rambeau) و کت دننینگز (Kat Dennings) و رندال پارک (Randall Park) در نقش‌های خود به عنوان دارسی لوئیس (Darcy Lewis) و مأمور اف‌بی‌آی جیمی وو (Jimmy Woo) در این سریال حضور خواهند داشت. به نظر فضای زیادی برای حضور شخص دیگری باقی نمانده پس این‌طور که پیداست این بازیگر مخفی واقعاً یک سورپرایز خواهد بود.

بتانی طی مصاحبه‌ای عنوان کرد که یک بازیگر مهم در این سریال حضور دارد که فعلاً نامی از او برده نشده است. او مشخض نکرد در مورد چه کسی صحبت می‌کند و فقط همین نقل قول را می‌توانید از مصاحبه داشته باشید:

فرصت این پیش آمد تا با هنرمندی کار کنم که قرار است برای بیننده‌ها یک سورپرایز باشد… زمان زیادی بود که دوست داشتم با این شخص فوق‌العاده کار کنم و باید بگویم، همکاری جالبی از کار در آمده است.

از آنجا که هیچ‌گونه اشاره‌ای به هویت این بازیگر نشد، حدس زدن نقش او نیز واقعاً سخت است. احتمال اینکه این فرد نقش بزرگی داشته باشد زیاد نیست، اما با توجه به ماهیت سریال که جزء کمدی‌های موقعیتی (sitcom) است، احتمالاً این بازیگر سرّی از دنیای یکی از همان سیتکام‌ها باشد. همچنین ممکن است سریال بخواهد سایر شخصیت‌های MCU را وارد سریال کند، اگرچه صحبت‌های بتانی درباره‌ی اینکه پیش‌تر با این بازیگر همکاری نداشته، بسیاری از شخصیت‌ها را از بین گزینه‌ها حذف می‌کند.

در طول مصاحبه، بتانی اظهار داشت که هیو لری (Hugh Laurie) یکی از الگوهای او برای ایفای نقشش بوده و حضور دکتر هاوس محبوب در این سریال می‌تواند جالب باشد. علاوه بر این جولنی پوردی (Jolene Purdy) از سریال Orange Is the New Black نیز قرار است با نقشی نامشخص در سریال حضور پیدا کند. MCU اطلاعات زیادی را به عنوان راز نگه داشته و پس از شروع پخش باید دید که WandaVision انتظارات را برآورده می‌کند یا خیر.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.