همکاری کارگردان WandaVision با کارگردانان سایر آثار مارول برای کراس‌اور داستانی

17 January 2021 - 01:01

بر کسی پوشیده نیست که سریال WandaVision، از جهاتی به Spider-Man 3 و Doctor Strange 2 متصل خواهد شد. دیزنی پلاس روز جمعه گذشته پس از مدت‌ها انتظار، فاز چهارم سینمایی مارول را آغاز کرد.

استودیوی مارول تلاش می‌کند تا یک داستان به هم پیوسته را از طریق شش سریال و چهار فیلمش در سال ۲۰۲۱ آغاز کند (اگر اوضاع طبق برنامه باقی بماند). مت شکمن (Matt Shakman)، مدیر پروژه‌ی WandaVision، با جان واتس (Jon Watts) و سم ریمی (Sam Raimi)، کارگردانان عناوین دیگر دنیای مارول، همکاری لازم را دارد تا برای اطمینان از یکپارچه بودن دنیای مارول، هماهنگ باشند. شکمن، در مصاحبه‌ای اختصاصی با Comicbook.com گفت:

در بین فیلم‌سازان گفت‌وگویی انجام شده که به نظر من عالی است. منظورم این است که همه‌ی ما بخشی از این جهان به هم پیوسته هستیم. من هرکسی را که قبلاً در مارول کار کرده و اکنون روی کارهای دیگر این استودیو کار می‌کند، تحسین می‌کنم. دیزنی پلاس نشان داد که ما دوباره می‌توانیم تعامل برقرار کنیم. حتی اگر داستان آثار ما با هم ارتباط مستقیم هم نداشته باشند، در کنار هم کار خواهیم کرد. این بسیار هیجان‌انگیز است. قطعا همه‌ی ما در مورد کاری که اکنون انجام می‌دهیم، گفت‌وگو کرده‌ایم.

طرفداران مارول، به دنبال ارتباط مشخصی بین داستان‌های Spider-Man 3 و دنباله‌ی Doctor Strange با WandaVision خواهند بود، اما تعداد زیادی ایستر‌اگ نیز در WandaVision وجود دارد. شکمن در ادامه صحبت‌هایش افزود:

من فکر می‌کنم برای هر فیلم یا سریال موفقی مهم است که احساس کنید هنگام به پایان رسیدن، پایان آن‌ها کاملا فوق‌العاده غافلگیرکننده و غیرقابل اجتناب است.

مشخص نیست که آیا کلمه‌ی اجتناب ناپذیر اشاره به تانوس دارد یا خیر. وی در ادامه گفت:

 اگر این کار را نکنید، فکر نمی‌کنم داستان خود را به خوبی گفته باشید. من فکر می‌کنم این دقیقاً همان چیزی است که ما سعی می‌کنیم انجام دهیم.

کوین فایگی، مدیر استودیوی مارول، در این مورد نیز اظهار نظر کرد و گفت:

بزرگترین سرنخ، عنوان دومین فیلم Doctor Strange است. این بزرگ‌ترین سرنخی است از این‌که چگونه در حال روایت ادامه داستان هستیم. برای من سوررئال است که ما در مورد مرد عنکبوتی سه صحبت می‌کنیم. من سال‌ها پیش روی فیلمی به نام مرد عنکبوتی ۳ به کارگردانی آقای سم ریمی کار کردم. به نظرم بهتر است که این فیلم جدید را Homecoming 3 بنامیم.

منبع: کامیک‌بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.