تاریخ پخش فیلم Godzilla Vs. Kong دو ماه جلو افتاد

17 January 2021 - 14:48
فیلم Godzilla vs. Kong

کمپانی Warner Bros تاریخ پخش فیلم Godzilla vs. Kong را به تاریخ ۲۶ مارس امسال (۶ فروردین ماه ۱۴۰۰) تعییر داد درحالیکه قرار بود تاریخ ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) اکران شود. این فیلم قرار است در این روز، به صورت هم‌زمان هم در شبکه اینترنتی HBO Max و هم در سینماها به نمایش درآید.

هفته پیش بود، که اعلام شد کمپانی برادران وارنر با کمپانی Legendary که سهم بیشتری در مالکیت این فیلم دارد، بر سر تصمیم کمپانی برادران وارنر جهت انتشار این فیلم در شبکه اینترنتی HBO Max به توافق رسیده‌اند و از دعوای حقوقی در این باره که توسط کمپانی Legendary مطرح شده بود جلوگیری کرده‌اند. پیش از این نیز، کمپانی برادران وارنر از فروش این فیلم به مبلغ ۲۰۰ میلیون دلار توسط کمپانی Legendary به کمپانی نتفلیکس جلوگیری کرده بود.

برخلاف فیلم Godzilla Vs. Kong، دعوای حقوقی این دو کمپانی در رابطه با پخش فیلم کارگردانی شده دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) با نام Dune، مبنی بر انتشارش در در شبکه اینترنتی HBO Max به صورت هم‌زمان در کنار اکران آن در سینماها، همچنان ادامه دارد. در حال حاضر این فیلم برای پخش در تاریخ یکم اکتبر امسال (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

فیلم Godzilla vs. Kong چشمش را به کشورهای آسیایی مخصوصاً سینماهای کشور چین که سینماهایشان باز هستند دوخته است. آخرین فیلم این سری با نام Godzilla: King of the Monsters، تنها توانست مبلغی بالغ بر ۱۱۰ میلیون دلار را در آمریکا کسب کند، در حالی که این فیلم در سینماهای دیگر کشورهای جهان فروشی ۲۷۶.۱ میلیون دلاری را تجربه کرده بود که با این میزان فروش، عملکرد کلی این فیلم در باکس آفیس جهانی به رقم ۳۸۶.۶ میلیون دلار رسیده بود.

گزارش‌ها حالی از آن است که بودجه ساخت چهارمین فیلم این فرنچایز پس از فیلم‌های Godzilla ،Kong: Skull Island و King of the Monsters، مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیون دلار بوده که ۷۵ درصد این مبلغ را کمپانی Legendary و مابقی آن را کمپانی برادران وارنر تأمین کرده است. این فیلم توسط آدام وینگارد (Adam Wingard) کارگردانی شده و وظیفه نوشتن فیلم‌نامه آن نیز، بر عهده تری روسیو (Terry Rossio) بوده است.

علاوه بر این فیلم، کمپانی برادران وارنر تاریخ پخش فیلم پیش‌درآمد The Sopranos با نام The Many Saints of Newark که توسط آلن تیلور (Alan Taylor) کارگردانی شده را از تاریخ ۱۲ مارس امسال (۲۲ اسفند ماه ۱۳۹۹) به تاریخ ۲۴ سپتامبر (دوم مهر ماه ۱۴۰۰) موکول کرده است. این فیلم نیز قرار است که مانند دیگر فیلم‌های ۲۰۲۱ کمپانی برادران وارنر، به صورت هم‌زمان هم در شبکه اینترنتی HBO Max و هم در سینماها در تاریخ مذکور به نمایش گذاشته شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.