یکی از خالقین The Queen’s Gambit برای پروژه‌ی بعدیش با کارگردان Chernobyl همکاری می‌کند

20 January 2021 - 12:21

اسکات فرانک (Scott Frank)، یکی از خالقین، نویسندگان و کارگردان سریال محبوب The Queen’s Gambit محصول شبکه Netflix درحال آماده‌سازی برای  پروژه بعدی خود می‌باشد. طبق گزارشات، آقای فرانک قصد ساخت یک محصول اقتباسی از رمان مری دوریا راسل (Mary Doria Russell) به نام گنجشک (The Sparrow) است که در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. در کنار ایشان جوهان رنک (Johan Renck) از سازندگان مینی‌سریال Chernobyl  نیز به عنوان نقش کارگردان برای آوردن این مجموعه به شبکه FX ملحق می‌شود.

آقای فرانک نویسندگی تمام سه قسمت از این مجموعه را بر عهده خواهد داشت و تهیه‌کننده‌ی سریال Better Call Saul مارک جانسون (Mark Johnson) از AMC Studios نیز در این امر با آنان همکاری می‌کند.

مجموعه‌ی گنجشک سابقاً توسط مایکل پری (Michael Perry) در سال ۲۰۱۴ به صورت انحصاری برای شبکه AMC در دست توسعه بود. همچنین گفته می‌شد که برد پیت (Brad Pitt) قرار است با همکاری Warner Bros در یک اقتباس سینمایی از این پروژه نقش آفرینی کند.

سریال The Sparrow داستان گروهی از کشیش‌های کاتولیک و تعدای دانشمند که رهبری آن‌ها بر عهده‌ی پدر امیلیو ساندوز (Emilio Sandoz) است را روایت می‌کند که برای اولین‌بار توانسته با موجودات فرازمینی ارتباط برقرار کند. واتیکان در این مجموعه اجازه‌ی سفری به سیاره‌های کهکشان را صادر می‌کند تا طی آن کشیش‌ها به دنبال اثابت وجود خدا در کائنات بپردازند. وضعیت طبق نقشه پیش نمی‌رود و سفر با یک فاجعه به اتمام می‌رسد. پدر ساندوز، تنها بازمانده این سفر با وضعیت فیزیکی و روحی شکست خورده به زمین بازمی‌گردد و واتیکان بررسی‌های گسترده‌ای درمورد این ماجراجویی رسوایی‌آور را ترتیب می‌دهد.

منبع: deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.