مایکل پنیا به فیلم علمی-تخیلی Moonfall پیوست

21 January 2021 - 12:06
فیلم Moonfall

مایکل پنیا (Michael Peña)، کارولینا بارتزاک (Carolina Bartczak)، ماکسیم روی (Maxim Roy) و استفان بوگارت (Stephen Bogaert) به جمع بازیگران فیلم علمی-تخیلی بزرگ کمپانی Lionsgate با نام Moonfall اضافه شدند.

این بازیگران نام برده شده اکنون به جمع دیگر بازیگران پیشین این فیلم از جمله هلی بری (Halle Berry)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)، جان بردلی (John Bradley)، ایم ایکوآکور (Eme Ikwuakor)، چارلی پلامر (Charlie Plummer) و دونالد ساترلند (Donald Sutherland) پیوسته‌اند. وظیفه کارگردانی فیلم Moonfall بر عهده رولاند امریش (Roland Emmerich) می‌باشد.

داستان این فیلم درام فضایی از جایی شروع می‌شود که نیرویی ناشناخته کره ماه را از مدار خود خارج کرده و آن را راهی مسیری جهت برخورد با زمین می‌کند. تنها چند هفته قبل از برخورد کره ماه به زمین و در کمال ناباوری، گروهی از زمین با خداحافظی از عزیزان خود و با به خطر انداختن زندگیشان راهی مأموریتی می‌شوند تا به سطح کره ماه برسند و به طریقی از نابودی کره زمین جلوگیری کنند.

پیش از این، استنلی توچی (Stanley Tucci) برای بازی در این پروژه انتخاب شده بود که به علت ممنوعیت وضع شده توسط دولت انگلستان و لغو شدن پروازهای این کشور به کانادا، اکنون مایکل پنیا جایگزین این بازیگر شده است. مایکل پنیا قرار است نقش کاراکتر تام لوپز، دلال ماشین ثروتمندی که با همسر قبلی و تندخو کاراکتر برایان هارپر (با نقش‌آفرینی پاتریک ویلسون) با نام برندا ازدواج کرده را بازی کند. نقش کاراکتر برندا را در این فیلم کارولینا بارتزاک ایفا خواهد کرد.

ماکسیم روی نیز قرار است نقش کاراکتر گابریلا اوکلر را در فیلم Moonfall بازی کند. کاراکتر گابریلا اوکلر، کاپیتان ارتشی سرسختی است که با روحیه جنگجوی خود، قهرمانان این داستان را در مأموریتشان جهت نجات کره زمین هدایت خواهد کرد. استفان بوگارت نیز قرار است که نقش رئیس ناسا با نام آلبرت هاچینگز را در این فیلم ایفا کند.

رولاند امریش، هارالد کلوسر (Harald Kloser)‌ و اسپنسر کوهن (Spenser Cohen) وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. رولاند امریش این پروژه را از طریق کمپانی خود با نام Centropolis Entertainment و با همکاری هارالد کلوسر از طریق کمپانی Street Entertainment تولید خواهد کرد.

تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم شامل دنیس وانگ (Dennis Wang)، جیمز وانگ (James Wang)، جی پی پتیناتو (J.P. Pettinato)، مارکو شپرد (Marco Shepherd)، یوت امریک (Ute Emmerich)، کارستن لورنز (Carsten Lorenz)، استوارت فورد (Stuart Ford) و کارل اسپوری (Karl Spoerri) و ویویانا وزنی (Viviana Vezzani)‌ از کمپانی SPG3 Entertainment می‌باشند. کمپانی Centropolis Entertainment بر تمام جنبه‌های ساخت این پروژه از جمله تأمین مالی، ارائه و توزیع این فیلم و بازاریابی آن، با همکاری کمپانی Lionsgate، استودیوهای AGC Studios و دیگر شرکای توزیع این فیلم نظارت خواهد داشت. وظیفه پخش این فیلم در آمریکای شمالی بر عهده کمپانی Lionsgate خواهد بود.

جدیدترین کار مایکل پنیا در آینده، انیمیشن لایو اکشن Tom & Jerry کمپانی Warner Bros می‌باشد که قرار است در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه ۱۳۹۹) به صورت هم‌زمان هم در شبکه اینترنتی HBO Max و هم در سینماها به نمایش گذاشته شود.

کارولینا بارتزاک در کارنامه خود وظیفه ایفای نقش در پروژه‌هایی از جمله فیلم An Audience of Chairs، فیلم کمپانی Sony Pictures با نام The Smurfs 2 و فیلم X-Men: Apocalypse را بر عهده داشته است. ماکسیم روی نیز در آینده در فیلم‌های The Passengers و Reboot Camp دیده خواهد شد. از کارهای اخیر استفان بوگارت نیز می‌توان بازی در فصل دوم سریال محبوب شبکه نتفلیکس با نام The Umbrella Academy، فیلم ترسناک کمپانی برادران وارنر و New Line Cinema با نام IT و همچنین قسمت دوم این فیلم با نام IT: Chapter Two را نام برد.

فیلم Moonfall برای پخش در سال ۲۰۲۲ در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.