تریلر سریال Flack منتشر شد

21 January 2021 - 15:24
سریال Flack

استریمر Amazon Prime Video تریلر سریال کمدی بریتانیایی Flack را که به زودی در آمریکا شروع به پخش می‌کند، منتشر کرد.

سریال Flack ما را به پشت صحنه نحوه مدیریت رسوایی افراد مشهور توسط روزنامه‌نگاران می‌برد. این سریال با بازی آنا پاکوین (Anna Paquin) 22 ژانویه ۲۰۲۱ (۳ بهمن) در استریمر مذکور در دسترس خواهد بود.

رفتار ناشایست؛ روزنامه‌نگاران پیگیر (پوشش خبری قوی)؛ تا به حال فکر کرده‌اید که داستان واقعی در پشت آن ستون شایعه خبری افراد مشهور چیست؟ سریال فلک تمام آلودگی‌ها را دارد. چهار فرد باهوش، فعال و بی رحم به رهبری رابین با بازی بازیگر برنده جایزه آکادمی یعنی آنا پاکوین، وظیفه دارند که برای مشتری (موکل) خود از میان بدترین حالات ممکن بهترین تصمیم را بگیرند.

از دیگر بازیگران سریال Flack می‌توان به سوفی اوکوندو (Sophie Okonedo)، ژنویو انجلسون (Genevieve Angelson)، لیدیا ویلسون (Lydia Wilson)، ربکا بنسون (Rebecca Benson)، آرینز کنه (Arinze Kene)، مارک وارن (Marc Warren) و روفوس جونز (Rufus Jones) اشاره کرد.

این سریال توسط الیور لانسلی (Oliver Lansley) ساخته شده است و تهیه‌کنندگی آن توسط دبس پیسانی (Debs Pisani) به همراه جیمی مالویل (Jimmy Mulville) و هلن ویلیامز (Helen Williams) به نمایندگی از کمپانی Hat Trick Productions انجام می‌شود. کمپانی Hat Trick Productions در کنار پیت ثورنتون (Pete Thornton) به نمایندگی از کمپانی UKTV و پاکوین و همسرش استفن مویر (Stephen Moyer) تحت پرچم CASM Films تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده دارند.

پاکوین اولین نقد معروف خود را برای بازی در فیلم The Piano دریافت کرد که در آن نقش فلورا مک‌گرث را بازی می‌کرد و به خاطر آن موفق به کسب اسکار نقش مکمل شد و او را به دومین فرد نوجوان برنده جایزه اسکار در یازده سالگی بدل کرد. از دیگر اعتبارات او در زمینه فیلم می‌توان به حضور او در فیلم‌های Fly Away Home، A Walk on the Moon، Almost Famous، Finding Forrester، مجموعه فیلم‌های X-Men از شبکه فاکس، Tell it to the Bees و The Irishman اشاره کرد.

تریلر این سریال را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.