پارامونت حاضر به فروش فیلم Top Gun 2 به سرویس‌های استریم نشد

22 January 2021 - 22:56

پارامونت از فروش فیلم مورد انتظار Top Gun: Maverick، به سرویس‌های استریم خودداری کرد. دلیل این موضوع را احتمال فروش بالای آن در گیشه دانست.

تام کروز قرار است در دنباله‌ی فیلم‌ Top Gun محصول سال ۱۹۸۶ به نقش ماوریک میچل بازگردد. Top Gun: Maverick به یکی از فیلم‌هایی تبدیل شده که برای به‌دست آوردن جایگاهی در سینما در دوران همه‌گیری ویروس کرونا تلاش می‌کند. اگرچه واکسن این بیماری به تدریج در جهان منتشر می‌شود، اما اکران فیلم در سال ۲۰۲۱ همچنان یک امر دشوار است. اکثر فیلم‌های سال ۲۰۲۰ تاریخ جدیدی برای اکران در نظر گرفته‌اند. در حال حاضر، سونی تاریخ اکران فیلم Morbious را به اواخر سال ۲۰۲۱ تغییر داد و برادران وارنر تصمیم خیره کننده‌ای را برای اکران همه‌ی فیلم‌های ۲۰۲۱ خود در اچ‌بی‌او مکس (HBO MAX) در همان روز نمایش در سینما گرفت. در واقع، پخش فیلم‌ها از طریق استریمینگ، به پایگاه اصلی برای اکران فیلم‌ها تبدیل شده است. موضوعی که شاید یک سال پیش هیچ کس، تصورش را نداشت.

مخاطبان نباید انتظار داشته باشند که Top Top: Maverick به سرنوشت آثاری مانند مولان و Wonder Woman 1984 دچار شود. بر اساس گزارش جدید WSJ، سرویس‌های استریمینگی مانند Netflix و Apple TV + کنجکاو بودند که آیا پارامونت می‌خواهد فیلم Top Gun: Maverick را بفروشد یا خیر. منابع خبری می‌گویند این استودیو حتی به دلیل درآمد بالای گیشه‌ای که انتظار می رود این اثر کسب کند، برای آن چنین برنامه‌ای ندارد.

این خیلی تعجب آور نیست، زیرا بازده گیشه اغلب بسیار مهم و تاثیر گذار است. کمپانی برادران وارنر با انتشار دو تا از فیلم‌هایش در اچ‌بی‌او مکس، سعی در کسب درآمد در هر دو زمینه را داشته است، اما همه‌ی استودیو‌ها سرویس‌های استریمینگ را در اختیار ندارند. پارامونت قرار است ظرف چند ماه CBS All Access را تصاحب کرده و آن را به پارامونت + تبدیل کند، اما باید دید آیا این می‌تواند به جایگاه مطمئنی برای آثار این شرکت تبدیل شود؟ حتی اگر این اتفاق روی بدهد بعید است که پارامونت از اکران فیلم Top Gun: Maverick در سینماها دست بکشد. استودیوی پارامونت امیدوار است تا زمان اکران این فیلم بحران همه‌گیری کرونا مدیریت شود تا هواداران این مجموعه بتوانند این فیلم را در سینماها ببینند.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.