مورد انتظارترین و بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱ | بخش دوم

6 February 2021 - 16:30

در بخش اول این مقاله، به فیلم‌های بزرگی از جمله فیلم Morbius کمپانی سونی، آخرین فیلم جیمز باند دنیل کریگ (Daniel Craig) با نام No Time to Die، فیلم ترسناک A Quiet Place Part II، فیلم ابرقهرمانی کمپانی مارول با نام Black Widow و فیلم عظیم Fast & Furious 9 و فیلم‌های دیگری که قرار است در نیم سال ابتدایی ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته شوند (البته اگر همه‌گیری ویروس کرونا باعث به وجود آمدن تأخیری دوباره در تاریخ اکرانشان نشود) اشاره کردیم.

اکنون در بخش دوم این مقاله به سراغ مورد انتظارترین فیلم‌هایی خواهیم رفت که قرار است در نیمه پایانی سال ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته شوند.

فیلم Top Gun: Maverick

فیلم Top Gun: Maverick

تا به حال ۳۴ سال از زمان حضور تام کروز (Tom Cruise) در قسمت اول فیلم Top Gun گذشته ولی این بازیگر همچنان از این فیلم غافل نشده است. موفقیت فیلم Top Gun: Maverick مطمئن‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. در داستان این فیلم دو تحول عمده، زندگی کاراکتر تام کروز را تکان خواهد داد که یکی از آن‌ها مأموریتی خطرناک و دیگری از راه رسیدن پسر بهترین دوستش با نام گوس می‌باشد.

این فیلم برای پخش در تاریخ ۲ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۱ تیر ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings قرار است که بیست و پنجمین فیلم از دنیای سینمایی مارول باشد و در این فیلم، از ابرقهرمان هنرهای رزمی با نام شانگ-چی رونمایی خواهد شد که این کاراکتر برای اولین بار در سال ۱۹۷۳ در کمیک بوک‌های مارول ظاهر شده است. اکنون پس از سپری شدن حدود ۵۰ سال، کمپانی مارول تغییرات مورد نیازی را که برای تعریف کردن داستان ابرقهرمانی غیر سفیدپوست لازم می‌باشد، ‌در این فیلم انجام داده است. نقش ابرقهرمان این فیلم را بازیگر کانادایی-چینی با نام سیمو لیو (Simu Liu) ایفا کرده است.

این فیلم قرار است که در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱۸ تیر ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

فیلم Space Jam: A New Legacy

فیلم Space Jam: A New Legacy

سرانجام پس از ۲۵ سال، ادامه فیلم بسیار موفق و کلاسیک دهه نودی Space Jam قرار است که در سینماها پخش شود. بازیکن حرفه‌ای و مشهور بسکتبال آمریکایی لبران جیمز (LeBron James)، در نقش خودش در این فیلم حضور خواهد داشت. علاوه بر او، دیگر ستاره‌های NBA و WNBA (اتحادیه ملی بسکتبال زنان) مانند کلی تامپسون (Klay Thompson)، کریس پل (Chris Paul) و دیانا تاوراسی (Diana Taurasi) نیز در این فیلم حضور افتخاری خواهند داشت.

رایان کوگلر (Ryan Coogler) و لبران جیمز تولیدکنندگان این فیلم هستند. داستان این فیلم نیز، بر روی لبران جیمز و پسرش با نام برونی جیمز تمرکز خواهد داشت.

این فیلم برای پخش در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max برنامه‌ریزی شده است.

فیلم The Suicide Squad

فیلم The Suicide Squad

فیلم The Suicide Squad، هم به عنوان ریبوتی برای قسمت اول این فیلم و هم به عنوان ادامه‌ای برای آن شناخته می‌شود. در این فیلم نیز مانند قسمت اول آن، گروه ضدقهرمانی با فرماندهی کاراکتر آماندا والر و با نقش‌آفرینی وایولا دیویس (Viola Davis)، برای انجام مأموریتی دورهم جمع شده‌اند تا با انجام آن، حکم حبس خود را سبک‌تر کنند. مارگو رابی (Margot Robbie) و ادریس البا (Idris Elba) نیز، انتظار بازخورد بهتری از این فیلم نسبت به قسمت قبلی آن دارند.

این فیلم قرار است که در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

فیلم Candyman

فیلم Candyman

پس از موفقیت فیلم‌های Get Out و Us، جوردن پیل (Jordan Peele) بار دیگر با فیلم ترسناک جدیدی بازگشته است. این فیلم که توسط نیا داکوستا (Nia DaCosta) کارگردانی شده، ادامه‌ای است بر فیلمی در سال ۱۹۹۲ به همین نام، که داستان این فیلم نیز مانند قسمت اول آن، در همان محله شیکاگو جریان خواهد داشت.

داستان این فیلم بر روی هنرمند هنرهای تجسمی با نام آنتونی مک‌کوی و رئیس گالری هنری او و دوست صمیمی‌اش، بریانا تمرکز خواهد داشت که به تازگی به محله جدیدی نقل مکان کرده‌اند که کاراکتر Candyman برای مدت‌ها پیش، جامعه آن محله را به وحشت انداخته است.

این فیلم برای پخش در تاریخ ۱۷ اوت ۲۰۲۱ (۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

فیلم Dune

فیلم Dune

این فیلم که براساس یکی از مشهورترین رمان‌های علمی-تخیلی تمام دوران ساخته شده، قرار است که دوباره توجه‌ها را به خود جلب کند. از بازیگران این فیلم می‌توان به تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، زندیا کلمن (Zendaya Coleman) و اسکار آیزاک (Oscar Isaac) اشاره کرد.

داستان این فیلم اقتباسی ساخته شده از رمان سال ۱۹۶۵، بر روی کاراکتری با نام پل آتریدس که خانواده‌اش حاکم سیاره‌ای با نام آراکیس هستند تمرکز خواهد داشت. سیاره آراکیس ماده‌ای با نام اسپایس تولید می‌کند که عضوی اساسی و بنیادی، برای سفرها و کاوش‌های فضایی می‌باشد.

این فیلم قرار است که در تاریخ یکم اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شود.

فیلم Eternals

فیلم The Eternals

از آن‌جایی که آخرین فیلم گروه اونجرز به تازگی پخش شده، امکان دارد که شما از دورهمی دیگری از ابرقهرمان‌های مارول غافل شده باشید. خوشبختانه به واسطه فیلم The Eternals، نیازی نیست که مدت زمان زیادی را منتظر بمانید تا بتوانید گروه ابرقهرمانی دیگری را از مارول مشاهده کنید.

بازیگران فوق‌العاده‌ای نظیر آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، کیت هرینگتون (Kit Harington) و کمیل نانجیانی (Kumail Nanjiani) در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند. داستان آن نیز، بر روی گروه ابرقهرمان‌های فناناپذیری تمرکز خواهد داشت که نقش بزرگی را در شکل دادن تاریخچه انسان‌ها ایفا کرده‌اند.

این فیلم برای پخش در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

قسمت سوم فیلم Spider-Man

قسمت سوم فیلم Spider-Man

با پایان نفس‌گیر قسمت دوم فیلم Spider-Man تام هالند (Tom Holland) و پس از اختلاف‌نظرهای پیش آمده بین دو کمپانی مارول و سونی، اکثراً نگران بوده‌اند که سرنوشت قسمت سوم آن به چه صورت خواهد بود. خوشبختانه درنهایت، این دو کمپانی قرارداد جدیدی را برای تولید قسمت سوم آن با یکدیگر امضا کردند و کاراکتر پیتر پارکر نه تنها در این فیلم، بلکه حداقل در دو فیلم دیگر مارول نیز حاضر خواهد شد.

این فیلم قرار است که در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ در سینماها به نمایش گذاشته شود.

فیلم Mission: Impossible 7

فیلم Mission: Impossible 7

۲۰۲۱ سال بسیار خوبی برای تام کروز خواهد بود. او دوباره برای حضور در نقش یکی از نمادین‌ترین کاراکترهای صنعت سینما، به هفتمین قسمت از سری فیلم‌های جاسوسی Mission: Impossible بازخواهد گشت.

انتظار می‌رود که تام کروز در نقش کاراکترش با نام ایتن هانت مانند دیگر قسمت‌های این فرنچایز نیز، بار دیگر بدلکاری‌های دیوانه‌کننده‌ای (لازم به ذکر است که این بازیگر بیشتر بدلکاری‌هایش را خودش انجام می‌دهد) را انجام دهد و همچنین کاراکتر او قرار است که با یکی از خطرناک‌ترین کاراکترهای حاضر در این فرنچایز که توسط هایلی اتول (Hayley Atwell) نقش‌آفرینی شده، نیز روبه‌رو شود. این فیلم آخرین فیلم از این فرنچایز نخواهد بود چرا که قسمت بعدی آن یعنی Mission: Impossible 8 نیز، قرار است که در ماه نوامبر ۲۰۲۲ (آبان ماه ۱۴۰۱) در سینماها پخش شود.

این فیلم برای پخش در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است.

فیلم West Side Story

فیلم West Side Story

برای اولین بار از سال ۱۹۶۱، قرار است که اقتباسی از تئاتر موزیکال آمریکایی و نمادین West Side Story (که احتمالاً مشهورترین تئاتر موزیکال شناخته شده می‌باشد)، در قالب فیلمی به نمایش گذاشته شود. استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و داستان آن بر روی روند تولید تئاتر موزیکالی در سال ۱۹۵۰ و در شهر نیویورک که بر پایه داستان رومئو و ژولیت ساخته شده تمرکز خواهد داشت. انسل الگورت (Ansel Elgort) در نقش کاراکتر تونی و بازیگر جدیدی با نام راشل زگلر (Rachel Zegler) نیز، در نقش کاراکتر ماریا در این فیلم حاضر خواهند شد.

این فیلم قرار است که در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۹ آذر ماه ۱۴۰۰) در سینماها به نمایش گذاشته شود.

فیلم The Matrix 4

فیلم The Matrix 4

با وجود این‌که باید تا سال ۲۰۲۲ منتظر بمانیم تا بتوانیم قسمت بعدی فیلم John Wick را تماشا کنیم ولی با این حال می‌توانیم کیانو ریوز (Keanu Reeves) را زودتر از زمان پخش آن، در فیلم The Matrix 4 نیز مشاهده کنیم. متأسفانه جزئیات داستانی قسمت چهارم این فرنچایز تا به حال مخفی مانده ولی بسیار جالب خواهد بود که ببینیم داستان این فیلم پس از سپری شدن ۲۰ سال از زمان پخش قسمت قبلی آن، به چه صورت خواهد بود.

این فیلم برای پخش در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (یکم دی ماه ۱۴۰۰) به صورت هم‌زمان هم در سینماها و هم در شبکه اینترنتی HBO Max برنامه‌ریزی شده است.

 

بخش اول را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

منبع: اسکوایر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.