آثار پارامونت ۴۵ روز بعد از اکران در پارامونت پلاس پخش می شوند

25 February 2021 - 15:28
فیلم Mission: Impossible 7

فیلم‌های کمپانی پارامونت پیکچرز قرار است ۴۵ روز بعد از اکران سینمایی خود در استریمر پارامونت پلاس که به زودی راه‌اندازی می‌شود، منتشر شوند.

می‌خواهید نامش را تاثیر HBO Max بگذارید یا نه، ولی کمپانی پارامونت پیکچرز هم‌‌اکنون دارد پا جای پای برادران وارنر می‌گذارد. کمپانی پارامونت اعلام کرده است که نسخه‌های جدید به زودی پس از اولین نمایش در سینما، به طور انحصاری روی سرویس‌های پخش اختصاصی آن منتشر خواهد شد. امروز این استودیو اعلام کرده است که فیلم‌های مهم و پیش روی پارامونت پیکچرز، پس از ۴۵ روز از اکرانشان در سینما در استریمر پارامونت‌پلاس منتشر خواهند شد. این در حالی است که این استودیو به دنبال راهی برای اجرای طرح سی روزه برای فیلم‌های کمتر مستعد بعد از اتمام همه‌گیری می‌گردد.

این بدین معناست که فیلم‌هایی مانند Mission: Impossible 7، Top Gun: Maverick و A Quiet Place Part II کمی بعد از اکران در سینما در استریمر مذکور پخش خواهند شد. این سرویس پخش جدید در واقع نسخه جدیدی از CBS All Access است و قرار است چهارم مارس (۱۴ اسفند) راه‌اندازی شود. علاوه بر ادامه سریال‌های اصلی مانند Star Trek: Discovery، پارامونت‌پلاس بیش از ۲۵۰۰ فیلم را به آرشیو خود اضافه خواهد کرد.

این نمونه مشابه مدل فعلی برادران وارنر است که ما شاهد انتشارهای جدید سال ۲۰۲۱ آن در HBO Max در همان روزی که در سینما اکران می‌شوند هستیم. بعد از ۳۰ روز آن فیلم‌ها از استریمر حذف می‌شوند. این موضوع در حالی که اکثر سالن‌های سینما هنوز بسته هستند یک مزیت محسوب می‌شود اما با ادامه سال به سمت اواخر آن بسیار جای تعجب دارد که فیلم‌هایی مانند Dune و The Suicide Squad طبق این روال پیش بروند.

در همین حال، یونیورسال پیکچرز در سال پیش استاندارد‌های خودش را برای انتشار سینمایی داشت به گونه‌ای که بعد از ۱۷ روز از اکران سینمایی در طول همه‌گیری ویروس کرونا فیلم‌ها را در استریمر خود پخش می‌کرد. اما فیلم‌های اصلی باکس آفیس مثل F9 بیشتر به خاطر بخش سینمایی خود نگه داشته شده‌اند. دیزنی نیز به همین ترتیب برای بزرگترین فیلم‌های خود مانند Black Widow روی بخش سینمایی خود تمرکز کرده است. در حالی که برای آثار دیگری مانند Raya and the Last Dragon تمرکز خود را روی بخش دسترسی در استریمر با قیمت مناسب گذاشته است.

دقیقا مشخص نیست که عرضه‌های پارامونت پلاس چه زمانی شروع می‌شوند. اما فیلم مهم بعدی در تقویم زمان‌بندی اکران آن‌ها فیلم علمی-تخیلی Infinite با بازی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) و دیلان اوبراین (Dylan O’Brien) می‌باشد که ۲۸ مه (۷ خرداد) اکران خواهد شد. این در حالی است که فیلم Top Gun 2 قرار است در تابستان و فیلم Mission: Impossible 7 در ماه نوامبر اکران شوند.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.