انتشار دو فیلم ماموریت غیرممکن ۷ و تاپ گان به تاخیر افتاد

10 April 2021 - 00:15

خبری ناراحت‌کننده برای هواداران تام کروز! دو فیلم ماموریت غیرممکن ۷ و تاپ گان: مارویک، دیرتر از زمان اعلام شده قبلی اکران خواهند شد.

کمپانی پارامونت امروز در یک بیانیه اعلام کرد که زمان انتشار دو فیلم مورد انتظار تام کروز (Tom Cruise)، یعنی فیلم‌های ماموریت غیرممکن ۷ (Mission: Impossible 7) و تاپ گان: مارویک (Top Gun: Maverick) را تغییر داده است و این دو فیلم با چندین ماه تاخیر اکران خواهند شد.

طبق این بیانیه، فیلم تاپ گان: مارویک که پیش از این قرار بود در هفته منتهی به سالروز استقلال آمریکا، یعنی در تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) اکران شود، اکنون با ۴ ماه تاخیر مواجه شده است و قرار است در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) منتشر شود. قبلا قرار بود که قسمت هفتم مجموعه ماموریت غیرممکن، در این تاریخ اکران شود.

به همین دلیل، پارامونت تاریخ اکران فیلم ماموریت غیرممکن ۷ را نیز عوض کرده و هواداران این مجموعه باید برای دیدن آن، بیش از یک سال دیگر و تا سال ۲۰۲۲ صبر کنند! تاریخ جدید اکران این فیلم، ۲۵ مه ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) اعلام شده است.

همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این کمپانی اعلام کرده است که اکران قسمت هشتم این مجموعه را نیز با تاخیر مواجه کرده است و به جای ۸ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۷ آبان ۱۴۰۱)، این فیلم در سال ۲۰۲۳ و در ۷ ژوئیه (۱۶ تیر ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.

پارامونت در حالی زمانی انتشار این سه فیلم را عقب انداخته است که کمپانی‌های دیگر در طی چند روز اخیر، زمان انتشار فیلم‌های خود را جلو آورده‌اند چراکه وضعیت محدودیت‌های ویروس کرونا در کشور آمریکا رو به بهبودی است و به زودی سینماهای بیشتری اجازه فعالیت مجدد را کسب خواهند کرد.

البته باید به این نکته توجه داشت که کمپانی‌هایی چون برادران وارنر و یا دیزنی، محصولات محبوب کامیک‌های دی‌سی و مارول را در اختیار دارند و در صورت شکست یک یا چند اثر خود، می‌توانند با کمک آنها، به وضعیت مالی خود سرو سامان دهند. اما مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن، مهم‌ترین محصول کمپانی پارمونت است و این کمپانی نمی‌تواند روی فروش آن ریسک زیادی انجام دهد.

باید توجه داشت که با وجود آنکه اوضاع کنترل ویروس کرونا در آمریکا رو به بهبود است، در چند کشور دیگر، اوضاع مجددا رو به وخامت رفته است. برای مثال در کشور فرانسه شاهد اجرای طرح قرنطینه جدیدی هستیم. به همین علت کمپانی پارامونت قصد دارد تا عادی شدن شرایط اکثر کشورهای دنیا، صبر کند تا این فیلم بتوانند موفقیت سایر قسمت‌های آن را در گیشه کسب کند.

در مارویک، علاوه بر تام کروز، بازیگرانی چون مایلز تلر (Miles Teller)، جنیفر کانلی (Jennifer Connelly) و اد هریس (Ed Harris) بازی کرده‌اند و جوزف کوشینسکی (Joseph Kosinski) آن را کارگردانی کرده است.

در قسمت هفتم مجموعه ماموریت غیرممکن نیز، بازیگرانی چون سایمون پگ (Simon Pegg)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) و ونسا کربی (Vanessa Kirby)، به بازی در کنار تام کروز پرداخته‌اند. کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) نیز کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.