تریلر فیلم Barb and Star Go to Vista Del Ma منتشر شد

23 January 2021 - 22:15
فیلم Barb And Star

کمپانی Lionsgate اعلام کرد فیلم Barb and Star Go to Vista Del Ma در تاریخ ۱۲ فوریه (۲۴ بهمن ۹۹) در سینماهای متقاضی منتشر خواهد شد.

POVD یا اکران فیلم در سینما‌هایی که متقاضی آن هستند و شرایط اکران فیلم را دارند آخرین امتیازی است که همه‌گیری ویروس کرونا برای اکران این فیلم در سینما باقی گذاشته است.

کمدی Barb and Star Go to Vista Del Ma که تقریبا دو سال پیش شروع به ساخت کرد در اصل قرار بود سال ۲۰۲۰ منتشر شود. این فیلم عامل به هم پیوستن دوباره کریستن ویگ (Kristen Wiig) و آنی مومولو (Annie Mumolo) که به خاطر نوشتن فیلم‌نامه فیلم Bridesmaids نامزد جایزه اسکار شدند، می‌باشد. این دو در نقش بازیگران اصلی و بهترین دوست یکدیگر شهر خود را در غرب میانه برای یک تعطیلات پرحادثه رها می‌کنند.

در کنار ویگ و مومولو این فیلم شامل بازیگران دیگری از جمله جیمی درنان (Jamie Dornan)، دیمون وایانز جونیور (Damon Wayans Jr.)، فورتون فیمستر (Fortune Feimster)، وندی مک لندن کاوی (Wendi McLendon-Covey)، روز ابدو (Rose Abdoo)، ونسا بایر (Vanessa Bayer)، فیلیس اسمیت (Phyllis Smith) و کوامه پترسون (Kwame Patterson) می‌باشد. کارگردان این فیلم جاش گرینباوم (Josh Greenbaum) با کارنامه کارگردانی چند قسمت از سریال‌های کمدی New Girl و Fresh Off the Boat و مستندهای Too Funny to Fail و Becoming Bond، می‌باشد.

کمپانی Gloria Sanchez Productions در کنار ویگ، مومولو و جسیکا الباوم (Jessica Elbaum) و مارگو هند (Margot Hand) تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند.

کمپانی Lionsgate ابتدا این فیلم را به عنوان یک کمدی تابستانه در نظر گرفته بود، اما سپس آن را از جولای ۲۰۲۰ به جولای ۲۰۲۱ منتقل کرد. مثل تمام استودیوها، استودیو Lionsgate نیز مجبور شده است به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا نقشه تاریخ انتشار خود را از نو بکشد. در شرایط کنونی آن‌ها نمی‌توانند از حرف‌های بین مردم سودی مثل سود فیلم Bridesmaids کسب کنند.

کمپانی Lionsgate در حال حاضر فیلم Fatale را دارد. این فیلم یک فیلم هیجان‌انگیز و رازآلود با بازی هیلاری سوانک و مایکل الی می‌باشد که روی پرده می‌باشد و تا به حال ۴ میلیون دلار فروش داشته است.

در ماه اوت گذشته، زمانی که کمپانی Lionsgate اعداد سه ماه خود را گزارش داد و با تحلیل‌گران وال‌استریت تماس تلفنی برقرار کرد، آمار مربوط به دوره وجود ویروس کرونا از آمار حال حاضرشان بهتر بود؛ حتی با وجود این که هنوز سینما‌ها در لس‌آنجلس و نیویورک بسته‌اند. طی ماه‌های گذشته، بسیاری از بازارهای دیگر مجبور شده‌اند دوباره تعطیل کنند زیرا موج دوم ویروس کرونا رکورد‌های جدیدی در سراسر کشور ایجاد کرده است. طی دست‌آوردهای ماه اوت، جو دریک (Joe Drake) رئیس بخش فیلم در این کمپانی گفت که اقتصاد برای سینما‌های متقاضی به نظر قوی می‌آید. اما او هنوز هم دوست دارد که همه فیلم‌های ما را زمانی که در سینما‌ها اکران شده‌اند تماشا کند.

کمپانی Lionsgate فیلم Antebellum را منتشر کرد که یک فیلم پیچیده، ترسناک و هیجان‌انگیز با بازی جنل مونا (Janelle Monae) و تهیه‌کنندگی شون مک‌کیتریک (Sean McKittrick) می‌باشد. این فیلم در سینما‌های متقاضی تا پایان سال ۲۰۲۰ فروشی معادل ۲۰ میلیون دلار داشت. قیمت‌گذاری روی فیلم Barb and Star جزئی از مفاد اعلام تاریخ انتشار این فیلم نبود.

تریلر این فیلم را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.