اکران فیلم Morbius تا ژانویه ۲۰۲۱ به تاخیر افتاد

23 January 2021 - 23:49
Morbius

Sony Pictures تاریخ اکران فیلم Morbius «موربیوس» را به سال ۲۰۲۲ موکول کرد.

فیلم Morbius براساس شخصیت کتاب‌های مصور مارول با همین نام ساخته خواهد شد و جرد لتو (Jared Leto) نقش اصلی این فیلم را برعهده خواهد داشت. فیلم Morbius، فیلم بعدی Sony Pictures از دنیای شخصیت‌های مارول خواهد بود که فیلم Venom: Let There Be Carnage را دنبال خواهد کرد و یک سری از فیلم‌های مرتبط به هم به وجود خواهد آورد که شامل فیلم‌های Kraven the Hunter و Madame Webb و Spider-Woman خواهد شد.

به علت باز نشدن سینماها استودیوها در حال تغییر تاریخ اکران فیلم‌های خود بوده‌اند. کمپانی Universal نیز فیلم No Time To Die خود را تا تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۱ به تاخیر انداخت که هم‌زمان با تاریخ اکران قبلی فیلم Morbius بوده است. با توجه به شلوغی ماه اکتبر که شامل اکران فیلم‌های Dune و Halloween Kills می‌شود، سونی تصمیم گرفته که اکران فیلم Morbius را تا سال ۲۰۲۲ به تاخیر بیاندازد و این دومین فیلم سونی پس از فیلم Uncharted خواهد بود که از سال ۲۰۲۱ به سال ۲۰۲۲ موکول شده است.

فیلم Morbius تا به حال چندین بار با تاخیر مواجه شده است. در ابتدا تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ برای اکران این فیلم در نظر گرفته شده بود و پس از آن، فیلم تا ۳۱ جولای ۲۰۲۰ تاخیر خورد. با شیوع همه‌گیری ویروس کرونا استودیو اکران فیلم Morbius را به تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ موکول کرد. پس از اعلام خبر باز نشدن سینماها سونی اکران این فیلم را به ۸ اکتبر ۲۰۲۱ موکول کرد. حالا با تاریخ اکران ژانویه ۲۰۲۲ این فیلم با تاخیر ۱۸ ماهه از تاریخ اولیه اکران خود مواجه شده و هنگام اکران فیلم دو سال از پخش اولین تریلر این فیلم خواهد گذشت.

با اینکه فیلم Morbius باری دیگر با تاخیر مواجه شده، سونی هنوز تاریخ اکران فیلم Venom: Let There Be Carnage را از زمان اکران خود در تابستان ۲۰۲۱ جابه‌جا نکرده است. این درحالی است که ابتدا تولید فیلم Morbius به پایان رسیده است اما به نظر می‌رسد که سونی در حال حاضر قصد دارد که فیلم Venom: Let There Be Carnage را در تابستان اکران کند. این موضوع نشان دهنده ارتباط قابل انعطاف بین فیلم‌ها در دنیای سینمایی بوده است و این‌که ترتیب پخش فیلم‌ها اهمیتی نخواهد داشت. یعنی با توجه با دیدار دکتر موربیوس و آدریان تومز (مایکل کیتون) در انتهای تریلر فیلم، این موضوع منجر به یک کراس‌اور فوری با Morbius در فیلم سوم سری Spider-Man نخواهد شد. هنوز جزئیاتی درباره چگونگی ارتباط فیلم Morbius با فیلم Venom: Let There Be Carnage اعلام نشده است.

 

منبع : Screen Rant

 

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.