وقایع WandaVision بلافاصله پس از Endgame رخ می‌دهد

24 January 2021 - 12:22
WandaVision

تیونا پریس (Teyonah Parris)، بازیگر سریال WandaVision فاش کرد که وقایع سریال بلافاصله پس از وقایع فیلم Avengers: Endgame اتفاق می‌افتد. «پایان بازی» خط داستانی اولین گروه انتقام‌جویان که با فیلم The Avengers به کارگردانی جاس ویدون (Joss Whedon) در سال ۲۰۱۲ آغاز شد را به پایان رساند. این عنوان که تبدیل به پرفروش‌ترین اثر تاریخ سینما شد، قوس‌های داستانی شخصیت‌های بزرگی نظیر کاپیتان آمریکا، مرد آهنی و بیوه‌ی سیاه را کامل کرد. دراین‌بین، فضایی برای دیگر قهرمان‌ها فراهم شد تا نقش‌های بزرگ‌تری در این فرانچایز ایفا کنند و برخی دیگر نیز باید با عواقب نبرد حماسی پایانی فیلم کنار می‌آمدند (مانند پیتر پارکر که باید با از دست دادن تونی استارک کنار می‌آمد).

سریال WandaVision که اولین تلاش Disney+ برای گسترش و پیشبرد MCU به‌سوی تلویزیون است، واندا ماکسیموف را نشان می‌دهد که سوگوار از دست دادن معشوقش، ویژن است. نکته اما آن‌جا است که ویژن در این سریال زنده است و حضور او یکی از بسیار پرسشی است که این مجموعه به وجود آورده است. در دو قسمت نخست، این‌که واندا چه قدر می‌تواند چیزهای مختلف را به یاد بیاورد یا چقدر بر اوضاع‌واحوالش کنترل دارد مشخص نبود؛ حتی مشخص نبود که وقایع سریال کِی و کجا رخ می‌دهند.

WandaVision

به لطف تیونا پریس که ایفاگر نقش مونیکا رمبیو است، اکنون طرفداران پاسخ مشخصی برای سؤال آخر دارند. طی مصاحبه‌ای با TVLine، پریس گفت که وقایع سریال درست پس وقایع Avengers: Endgame رخ می‌دهند.

جزئیات خیلی کمی از سریال‌های مارولی دیزنی پلاس منتشر شده است ولی هر اطلاعات کمی نیز می‌تواند برای چیدن قطعات پازل کنار یکدیگر مفید باشد. با در نظر گرفتن خط زمانی عظیم MCU سؤال‌های بسیاری هنوز باقی می‌مانند. برای مثال آیا سریال «وانداویژن» دقیقاً پس از نبرد پایانی «پایان بازی» رخ می‌دهد یا هفته‌ها یا ماه‌ها پس از آن؟ آیا سریال قبل از وقایع Spider-Man: Far From Home رخ می‌دهد یا حتی شاید همزمان با آن؟

همان‌طور که گفته شد سؤال‌های بسیاری حول WandaVision وجود دارد اما سریال قول داده است به تک‌تک آن‌ها پاسخ دهد، پاسخ به سؤالاتی نظیر این‌که چطور ویژن زنده است؟، چه بلایی سر واندا آمده است؟، نقش سازمان SWORD در این ماجرا چیست؟؛ حتی پریس اشاره کرده است که قرار است به گذشته‌ی مونیکا و آن‌که از زمان اولین حضورش در فیلم Captain Marvel، زمانی که بچه بود، زندگی‌اش چگونه گذشته است؟.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.